lovely weekend^^

Jag har haft en underbart trevlig helg med tina, erika, kim och rickard..sitter här nu sissta kvällen innan dom ska åka hem..:( eller varför ledsen gubbe? hehe jag ska ju åka med å stanna tills nästa helg så jag kommer få vara med tina, kim och rickard denna veckan me^^ Ska bo hemma hos tina under veckan iaf å det ska bli så kul..:D Tina e verkligen en söt och underbart go tjej..:D vi allihopa har haft det toppen skoj..Dom kom kl 15 tiden i fredags å vi satt och snacka lite skit ett tag innan vi börja partaja loss lite.

Fredag: Jag vaknade kl 10 å hade bara sovit 4 timmar..:D tina, kim och rickard kom kl 15 och vi snacka liten stund sen runt 17 tiden öppnade vi våra första öl..iaf jag å kim..haha sen spelade vi poker men rickard van ju..:( Jag losa först av alla..haha sikken loser man e.:S men jag e van..haha men det vart mer å mer öl å roligare vart det för varje timme som gick..:D jag å kim sjöng duett inför alla inne på chatten..haha det va skoj tyckte iaf kim..han vart iaf fullare och fullare fast han inte kunde med att erkänna det..haha stackare..:D *Jag e knappt full* Hörde man hela kvällen..haha sen kom Erika och johans vid 21:00 nån gång å då vart det ju ännu roligare..:D alla sammlade som skulle komma men fick besök av bror, jennifer och emma o hennes kille dennis..:D så vi vart ett gäng å vi partaja fram till kl 6 på lördags morgonen..eller vissa somnade ju innan men jag, tina  och erika, johan gick iaf in å la oss kl 6^^ va skoj. Det va den bästa kvällen ever..Joo jag å kim hånglade i camen inför en hel del folk för dom trodde inte vi skulle våga..;) hehe men tror kim gillade det..haha ne skoja..:D men FAN va skoj jag hade..:D

Lördag: Vaknade run 15 tiden å ingen va la i sitt bästa bruk då..hehe men Kim han måde värst av oss alla för det slutade med att han å rickard gick te pizzerian å käka medans jag, tina å erika gick te affären å handlade lite..sen när alla va tillbaks på plats va det kim som låg och kramade toalett stolen en stund..haha så bra mådde han..:D sen satte sig kim och rickard vid datorerna å spelade å satt på nätet medans jag och flickorna åkte till gbg å träffade Carl en kill..:D ricktigt schysst kille men flummig..haha men det va trevligt..fick parkerings böter oxå..:S sjukt för vi la i pengar för den tiden vi skulle stå där så det va mysko..aja men men..:D på vägen hem va det världens snö oväder så vi fick köra sakta hem men kom iaf hem hel skinade..:D När vi väl va hemma ställde jag mig å gjorde tacos te oss allihopa å sen kollade vi på madagascar 2 haha den va fan cool..:D flickorna gick å la sig rätt så tidigt medans vi killar satt uppe å lirade wow..haha ovanligt..:P kim å R somnade la runt 5 tiden å jag gick in å la mig kl 6..fick knö mig ner i sängen för vissa ligger ju å breder ut sig så förbaskat..haha sen slåss dom för glatta livet i sömnen med..:D men det va smått om lördagen:)

Söndag: Vi vaknade alla kl 12 eller inte alla för rickard låg och sov fortfarande..han vaknade kl 14 nån gång å jag undrar hur i helvete han kunde sova när vi tjatade som vi gjorde å han låg precis intill högtalaren å vi spelade rätt så lagom..:D hehe Sen hade ju tina å erika tjötat om att dom ville träffa min mamma så vi åkte till affären sen åkte vi te mammsen å va där en stund och fickade å satt å tjöta me mammsen..:D sen så pratade vi om morgondagen när dom skulle hem å jag kom ju på att jag får ju pengar i veckan här nu så jag frågade om jag kunde åka me dom hem oxå så man kunde komma hemmifrån lite å det fick jag^^ wiiiee så det ska bli skoj att komma hemmifrån me å se hur sötisarna bor oxå..men jag e glad för att det vart av att dom kom hit..:D Sen efter vi va hos mammsen åkte vi hem igen till mig då vi bara har slappa den mesta tiden idag å suttit på nätet  allihopa..hehe lagade mat förut "köttfärsås med spagetti" det va poppulärt av kim som e pasta freak..haha men han gillade iaf min köttfärsås det gjorde det andra me men kim tyckte det va fan så gott..haha kul att höra..:D sen kollade vi på the pacifier..:D den e fan cool.:D sen va erika iväg en sväng hemma hos johan nu på kvällen så då har vi andra bara tatt det lugnt..nu ska man snart läga sig för man ska ju upp tidigt och åka långt..det e la 36,7 mil ner till Hoby..:D men det ska fan bli skönt och skoj att komma här ifrån ett tag^^

Tror tiias e lite små kär eller jag vet inte..får se hur allt blir..men känns lite konstigt av en anledning så jag vet inte va jag ska säga eller göra..men men det löser sig med tiden..:) Hoppas jag iaf..hehe men nu ska jag sätta mig och snacka med kim, rickard och erika en stund för dom sitter å spelar kort nu sen ska jag göra mig iordning å krypa ner bredvid sötis tina å sussa me henne^^ för hon har ju gett bort mitt täcke så då får hon snällt dela med sig av sitt..;) hehe *INTE MER ÄN RÄTT* hehe..ne nu ska jag iaf sluta skriva..kommer skriva mer under dagarna här å lägga upp lute bilder från tiden tillsammans med mina sötisar^^

Natti natti!!

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0