WoW, Städ och tankar



Min Death Knight (Deathlórd) Lvl 80^^

DK är de mest OP charsen inne i wow just nu och jag älskar att spela på den för dels gör man go skada men inte allt för mycket men man tål mycket å håller sig i liv länge om man vet hur man ska behärska runorna som man använder sig av. Har haft svårt me det men börjar riktigt komma in i den nu..plus att man börjar få bättre gear oxå å det e då det börjar bli skoj..hehe ska iaf spela på horde nu har jag bestämt mig för..har en å annan alliance chars me.

Idag börja jag skilla på BS och mining och är redan uppe på över 320 i skill..hehe inte illa för en dag eller en kvälls arbete..:D så imorrn får man se till att maxa skillen..hehe. Tog inte BS å mining föränns nu vid lvl 80 bara för jag ville levla upp charen till 80 så snabbt som möjligt å det tog inte alls måga dagar..tror jag gjorde det på under 3,5dagars play time^^ å det e bra för att stort sett spelat helt ensam.:D så jag e stolt..haha

Hoppas vi kommer att dra igång med lite mer HC instancer å kanske Raids snart för det e de jag gillar bäst..Kör en hel del PvP nu me också å det e fan skoj med DK^^ Ska även starta ett 2vs2 team med Amanda när jag fått mitt gear som vi håller på å farmat mats till nu..jag ska vara dps speccad som jag redan e sen ska hon vara healing speccad å hon kör paladin så det blir Holy för hennes del..kommer bli skoj å vi kommer nog klara oss länge på det..:D Pala å DK..damn imba båda två så vi kommer bli tuffa..haha..:D Sen e det la tal på 5vs5 team me men det får jag se hur det blir me det..:D men skulle me vara skoj.

  

Men men det va la det om wow för idag..:D


Annars idag så har jag städat å diskat här hemma sen kom mammsen förbi å hälsade på en sväng å då gjorde jag middag till oss..vart korvstroganoff med pasta för riset va ju slut fick jag ju se..:( men det funkade det me..hehe mamma tyckte iaf det vart gott så jag får la nöjja mig me det..haha sen så har jag spelat å sen satt jag å snacka me Nathalie, Erika och Cilla en sväng på msn me..:D Den ena bara slappa den andra plugga å den tredje städade..haha *rediga* så det va inte bara jag som va redig idag..haha.

Stog å funderade lite kring allt förut när jag diskade..hehe kände att jag mådde fruktasvärt bra nu för tiden och det e verkligen skönt..har inte mått så här bra på länge om jag ska vara ärlig.:) Men visst saknar jag nått i mitt liv men det kommer väl me tiden.=) får se va som sker nu snart;)

Ne det va la allt för idag..ska kila vidare..tjollavippen^^

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0