mys pys..:P


sitter här nu och skriver..kl e snart 23:00 och allt är toppen..hade en super bra helg som va sen åkte jag med tina, kim och rickard hem till hoby..:d va riktigt skoj att åka med ner hit..:d komma hemmifrån ett tag..:D har vart toppen hitills..igår tog vi det bara lugnt för vi alla va sega efter resan så vi va bara å  hämtade tinas söta dotter Angelina..:D så söt hon e..:D hehe..sen när vi kom hem till tina igen så började hon med maten medans jag å angelina lekte tillsammans..känns skönt att hon inte va blyg av sig..hehe eller så kanske hon gilla mig vem vet..:P ne men tina har allt sakt att hon inte e så blyg av sig..å det e skönt det..så barn ska vara.;) sen la sig angelina sig kl 19:00 så satt jag å tina å kollade på film å kim satt hemma hos sig å spelade på min char inne i wow..haha det e fan nice..:P sen somnade tina kl 21:00..:d å jag vart skit trött 21:30 men höll mig vaken till kl 22:00 för jag satt och kolla på 2 och en halv män..haha de e fan så bra..:D

Idag vaknade jag kl 10:30 och jag hade sovit som en baby..:P tina har verkligen en underbart skön säng..haha men fan så kort till tak..slog nog i huvet minst 10ggr igår å 5 ggr på väg ner från sovrumet..haha e ju inte van ännu..:P sen har man slått i huvudet en och annan gång under dagen här..haha tina hämtade angelina på dagis kl 11:00 sen när hon kom hem så åkte vi hem till en kompis till tina som hete frida å fikade å satt å tjata lite skit..sen runt 16 tiden så åkte vi hem å tog vägenförbi affären för vi skulle handla lite saker till maten sen plockade vi upp mandie en söt ä snäll flicka som e kompis med tina och hennes dotter..:D riktigt trevlig va hon med..:D sen när vi väl kom hem så ställde jag mig och lagade mat till oss alla 4:a. jag gjorde flygande jacob å det e kycklingfile med banan, nätter å grädde sen curry sen körde man det i ungnen i 45min å så hade man ris till..mummsigt..hehe sen efter maten åkte tina å hämtade min söta lilla kim så han kom hit med..:D så satte vi oss och spelade lite kort och drack lite goa öl å tina sitt vin..fan va gott det vinet va..annanas vin..mumma..:D smakade inte vin för fem öre..va rena läske drycken..hehe sen åkte mandie hem med sin mamma så satt jag, kim och tina kvar å spela lite kort..och efter kortspelet så satt vi och lyssnade på musik å tjöta lite..:P nu sitter jag här å skriver, tina sitter och sms:ar och kim ligger nere i badet..haha angelina ligger inne å sover som en ängel..Hon e verkligen en underbar unge..fastnade direkt vid henne..btw höll på att glömma satt barnvakt en stund idag på dagen me..gick bra iaf..:D imorrn så vet jag inte va som händer men det blir säkert en lika toppen dag som alla andra vart sen i fredags..:D jag e verkligen lycklig att jag träffade dessa personer för det e underbara allihopa.

Specielt tina för hon e underbar på alla sätt och vis..gillar henne så otroligt mycket men jag vet inte riktigt va jag sak säga te henne för det e lite kompliserat av en anledning men det har jag skrivit innan..jag snackade med en person som jag trodde mig vara förtjust i men det va bara vänskap mellan oss va jag kände när jag träffade henne men när det gäler tina va det tvärrt om..trodde bara vi skulle vara vänner men jag känne mer för henne men som sakt jag vet inte riktigt va jag ska säga eller göra..men det får bli som det blir..jag respekterar henne iaf för den hon e å jag respekterar verkligen hennes barn..både angelina och kevin men kevin har jag bara träffat en snabbis men kanske blir mer nån dag här..men men det lära vi märka men jag hoppas iaf jag får träffa han mer oxå..jag vill träffa allihopa mera..:D för dom e jätte goa..sen så fick jag träffa tinas mamma å pappa en sväng igår och idag..verkar riktigt snälla..hehe tinas pappa va så undebar mot angelina och det kändes skönt att se..tänkte lite på min egna morfar när jag såg dom för angelina verkar få göra som hon sj vill när morfar är nära å så va det me min morfar med..hehe kanske därför jag saknar morfar så otroligt mycket..:( för när han levde å man va me honom fick man göra va man ville fast mamma va hysterisk..haha. men det e klart..morfar ska ju alltid skämma bort sina små barnbarn..:D ska vara likadan som min morfar.

jag har haft en skit liv men allt började då morfar gick bort..å det e sant..det va då hela mitt liv gick åt skogen sen fortsatte det hela tiden..:( allt har verkligen vart pain in the as men jag har faktist mitt gammla liv att tacka för att jag e den som jag e i dagens läge..men även om jag e som jag e så inte fan finner jag den lycka jag vill ha..eller kanske jag vet inte..beror lite på..men just för tillfället känner jag mig lycklig för nu slipper jag vara hemma för ett tag och jag är men underbara personer som verkar tycka om mig för den jag e. och det e skönt det. jag hr faktist ärligt talat lust att flytta ner hit för jag har mer vänner här än va jag har hemma..sjukt men sant! sen så beror det på oxå men skulle det leda till aa!! så skulle jag verkligen flytta ner hit utan att tveka..men men det blir som det blir. kommer iaf åka hit ofta och träffa allihopa..:D

Ne nu ska jag sluta..ska mysa me tina å sen gå ner å säga till kim att komma upp från badet så han inte somnar där nere..hehe

Natti natti gott folk

pok tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0