Film och mat..



Kl är nu 03:39 och jag har slutat spela för kvällen/natten för nu tänkte jag ta å värma lite av maten från förut..Hade besök av bror hela kvällen för hans särring skulle få kvinno besök..haha så bror rymde fältet hit till mig med sin bärbara så satt vi å spela wow as always..:D men det e skoj att spela om man har nån att sitta och snacka skit me. Men jag å bror va i affären förut så köpte jag färrs å lite sker så gjorde jag en mummsig taco's köttfärsås med pasta..det va riktigt goodie..:P

Tänkte strax slänga på filmen Doomsday. den har ju funnits nu ett tag men jag har aldrig fått tummen ur att kolla på den fast jag haft den 6månader minnst på datorn..hehe så jag ska passa på att se den nu för alla andra har ju sett den redan. så ska jag värma lite mat.

Imorrn eller idag aa hur man nu ser det så ska jag inte hitta på allt för mycket ska spela som vanligt håller ju på att spela på en retro human paladin som heter Nathaliie..hehe undra vart jag fick det namnet från..haha men jag dingade lvl 40 me henne nu innan jag logga ut..gjorde 12 lvl igår å sen 6-7 idag inte illa för en wow geek som mig..hehe Men paladiner har blit riktigt imba sen den nya expansionen kom ut å det e skoj..:P Va riktigt förbannad på alla paladiner tills nu eftersom jag inte hade en egen för dom e omöjliga att ta kål på nästan..hehe det e IMBA som faaan..:P bror har en pala på lvl 73 snart den e såå coolt..Alliance for life..:D

Ne nu ska jag kika film så jag kommer i säng nån gång sen så man kan geeka sig senare till wow..All girls love world of warcraft haha *NOT*

Natti natti gott folk../kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0