Mega trött...

Sitter här nu å e skit trött..va borta förut hos min bror en snabbis å tjuvade lite bullar å så bjussade han på en kopp kaffe^^ sen stog vi på balkongen å tog en smoke..*aaw mina e slut nu:/* Men iaf när vi stog där på balkongen så kom det en katt springande över gården och jag kollade noga på kaffen å fick se att det va min katt som rymde i Juli i sommras..:S hmm va gör man då? Jag ropade på henne å hon satte sig neranför balkongen å pratade me mig som hon bruka göra..hon e såå söt..hehe men hon va en inne katt när jag hade henne så jag trodde aldrig hon skulle klara sig ute. men det verkar som någon tar hand om henne nu för hon lever å va riktigt tjock och go..hehe så jag tycker det skulle vara fel att ta hem henne igen å ha henne som inne katt..eller e det fel av mig att låta henne vara?..vet fan inte va jag ska ta mig till..:/ Men som sakt hon verkar ha det bra nu iaf å det e ju ändå 6 månader sen hon rymde så jag tror det skulle vara fel att ta in henne igen nu.



Men men får la se om jag ser henne nått mer nu..men visst jag saknar henne tok mycket *min lilla missy* hon e den finaste katten jag sett hitills iaf..liten till växten å såå sött ansikte..hehe aa ni kan ju se själva..men jag tror jag väntar å kollar om jag kan se vem som tar hand om henne..^^ sen får vi se va som sker..hehe

Ne nu ska jag hoppa i säng så man inte sover bort hela dagen..natti natti gott folk!!

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0