Ont...



Jag vaknade nu kl 06:45 av att alarmet på mobilen ringde och jag har inte kännt mig så trött och sjuk på länge som jag gör nu men jag palla inte av att ligga kvar i sängen å känna efter för då skulle jag aldrig komma upp..Men när jag väl satte mig upp i sängen så kände jag bara hur det värkte i kroppen..:S Både ben och armar värker som fan och jag har så jävla ont i vänster armen så jag dör snart *känns som nån hugger med kniv i muskeln* Men jag har aldrig varit den som sitter å gnäller för lite verk eller att jag e sjuk men nu känner jag mig som en riktig gnällspik..hehe

Jag har suttit nu flera dagar och tänkt på min framtid och jag vet inte riktig hur den kommer se ut men jag vill iaf ha ett jobb snart för det börjar bli tröttsamt å bara gå hemma dag ut å dag in..:/ Men me tanke på dagens samhälle så e det ju kris på jobbfronten och som i mitt fall som inte har en utblidning så känns det som jag aldrig kommer hitta ett jobb..:/ Men inte deppar jag ihop för det för jag vet att en vacker dag löser det sig på ett eller annat sätt. Sen har jag funderat mycket på barn oxå..:) Jag har velat ha barn sen jag va 18 år och jag vill det än i dag men vet inte om det kommer bli några barn för min del men hoppas kan man ju! För det e ju inte bara till och haffa tag i första bästa å skaffa barn, jag vill leva med den personen resten av livet som jag ska ha barn me å det finns bara en tjej i mitt liv nu å jag e inte helt 100 på att det kommer bli vi igen men visst jag går varje dag och hoppas på det bästa. Men sen har jag även tänkt på det jag skrev häromdagen.."Vågar man skaffa ett barn" För denna värld e hemsk om man kollar på helheten..:S Jag vill inte ha ett sjukt barn eller utsätta ett liv för fara! Men får se hur det blir i slutändan..kanske sitter ensam resten av livet eller så kanske jag blir lycklig familjefar:) *Man ska alltid drömma stort*

I mitt liv vill jag ha ett fast jobb, flickan i mitt liv, barn och så vill jag stå vid altaret och svära min trohet till flickan jag älskar! Mitt bröllop kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv *tänk sj* Få stå vid altaret öga för öga me den du älskar å kolla djutr in i hennes/hans ögon och svära att du ska vara hon/han trogen tills döden skiljer er åt^^ Jag vet inte hur många ser på det men jag kommer iaf vara den lyckligaste mannen då jag får lova en sån sak till den jag älskar inför en präst, familj och vänner och för henne och GUD!!

*Ett råd till alla pojkar/flickor där ute om ett förhållande*

I ett förhållande krävs det att ni uppskattar och respekterar den ni ä tillsammans med och är öppna och ärliga mot varandra och det ska vara från första stund! Sen när alla inleder i ett förhållande e det viktigt att man inser att fast man e 2 personer så ska man inse att man är en egen person oxå med egna intressen och sysslor, Men sina egna intressen ska absolut inte gå över förhållandet! Sen kan det vara bra att inte vara men varandra 24/7 för då e det lätt att man går varandra på nerverna och det skapar onödiga problem. Det e absolut viktigt att man litar på varandra och att man e trogen. Sen e det alltid gulligt att vara romantisk men låt det inte gå till överdrift, Man behöver inte komma hem med blommor och presenter dagligen för att visa sin kärlek och uppskattning, räcker att du säger tex att personen e vacker och underbar. Kan man bara få detta att fungera så ska det nog gå toppen..:D för att ärlig finns det inga perfekta förhållande för man måste ha motgångar för att kunna se och ta emot alla framgångar^^


Ne nu ska sjuklingen röra lite på sig men skriver nog mer senare idag annars kommer det mer imorrn!
Och om det e någon som kommenterar mina inlägg så snälla skriv nån länk så man kan tacka er!

//tiias

Kommentarer
Postat av: grodmormor

hej min son!

2009-01-15 @ 10:55:14
Postat av: Nathalie

min lilla klago pojke <3 ja älskar dig du å jag åå våra klagobarn haha puss

2009-01-15 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0