fundersam

God morgon! Nu har man precis vaknat å sitter å väntar på det berömda kaffet kl är 09:24 och man e helt dö fast jag måste ju sovit mina timmar inatt eftersom jag vaknade nu å kunde inte somna om..Man e fortfarande förkyls som bara den..brb *hämta kaffe!* Ja den va toppen spillde halva koppen nästan över tangentbordet..haha aja men det gick iaf bra.

Igår satt man hemma hela dagen förutom att man va en snabb sväng i affären men annars va man bara hemma..satt mycket och funderade på massa saker och jag vet inte riktigt va man ska säga..Igår och idag känner jag mig helt tom innom mig men va det beror på vet jag ej eller vet man de..hmm jo kanske jag vet men orkar inte dra upp det nu. Jag ser iaf inget intresse i alltihopa så. Men va kan man göra inte ett skit. Men jag orkar inte tänka på allt just nu..finns så mycket annat å lägga ner energi och intresse på. Men en sak e då säkert det e att jag kommer inte befinna mig i detta i all evighet så man kan ju va glad för det..usch känns som man svamlar en massa nu men det e bara för jag känner mig helt tom och ensam innombords..:S

Den 27:e januari e det begravning för jonna..:/ kommer kännas pain in the as rent ut sakt..men det e bara bita ihop och kämpa vidare som man fått göra hela livet. För lycka va e det? Jag har kunnat känna lycka nån gång men den varar aldrig som man vill..alltid nån som slår bort fötterna på en så man faller ner igen till den nivån man va i från början, alltså på botten, men då gäller det att man e stark å kämpar vidare för nya mål i livet och försöker se det ljusa i livet trotts det e jobbigt. Just nu ligger jag på gränsen att bara bryta ihop för det e bara för mycket av det goda nu..Känns inte som man varken får uppskattning eller respekt av någon just nu förutom av mammsen men mamma e ju mamma så^^ Men jag har lärt mig här i livet att man behandlar människor på samma sätt som man själv blir behandlad och det e ju så det e.

Ne usch å fy för allt nu önska jag att jag tackat jag till canada resan så man kunde komma från all skit å bara börja ett nytt liv å jobba för Jens och bruno på deras vingård..:/ Men det kan man ju inte har ju redan tackat nej till det..:( Asså jag just nu känner jag ånger för det för just nu skulle jag behövt det för det liv jag valde istället för det blev inte riktigt som jag förväntade mig..:/ å det e man väldigt ledsen över me. Men va gör man? finns absolut inget att göra.

Men nu ska jag se va som sker här i livet den närmsta tiden..sen får man gå efter det. Men än ser det inte ut som jag vill..men men det löser sig nog på ett eller annat sätt.


Men man ska behandla människor på samma sätt som man sj vill behandlad!!


//tiias




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0