3veckor:)

Sitter nu och kollar på miami ink på tv me älsklingen..har precis ätit oxfile med potatisgratäng det va redigt gott:) blir jordgubbar med grädde här om en stund när vi smält maten lite. Men annar idag har det vart lugnt för det har regnat å åskat en del tidigare idag men nu e det hyffsat fint ute..svalare än va det vart på ett par dagar så det e skönt det:) Ska nog bara mysa framför tv:n ikväll med gumman. ska la snart åka hem till Trollhättan igen me:( kommer bli sjukt tråkigt att komma hem å åka från älsk:(

Idag har jag och Nathalie vart tillsammans i 3 veckor men för mig känns det som om det aldrig tagit slut sen första gången vi  träffades men det gjorde det iaf. Jag är så jävla rädd att när jag åkt hem att det ska bli samma skit igen som i december:( Vill och hoppas verkligen inte på det för jag e sjukt förälskad i nathalie så jag skulle aldrig klara av samma skit en gång till. Men allt verkar vara på rätt spår denna gången. okej för att man har sina dåliga dagar å kanske inte är så kärleksfull hela tiden men det kan ju bero på massa saker..som tex nu har det vart sjukt varmt ett par dagar å svårt att sova så det e la inte konstigt man vart trött å lite off kanske. Men jag hoppas iaf Nathalie älskar mig som jag älskar henne. För utan kärlek kommer man ingen vart i ett förhållande. Men dessa veckor tillsammans med nathalie har vart helt fantastiskt underbara. Jag kan inte se ett liv utan henne i det. Jag är iaf sjukt förälskad i henne å hoppas på många underbara år tillsammans å att jag sllipper vara men om att hon lämnar mig,

Älskar dig min smurf å jag hoppas verkligen du tror mig för det e dagens sanning. Du betyder mest för mig och utan dig skulle jag falla ner i samma grop jag va i innan jag träffade dig första gången. för det va du som fick mig upp ur gropen å fick mig att känna mig älskad och betydelse full på nått vis..din kärlek du gett mig den har jag tagit imot med öppna armar och jag litar på dig till 110% Jag hoppas vi kommer få det underbart tillsammans. Jag Älskar dig sjukt mycket Nathalie<3

Nu gör min babe iordning grädde till jordgubbarna så det e dags att sluta skröiva..så nu blir det mys vid tv:n..ha en toppen helg allesammans..puss&Kram

//Tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0