blääää

Ikväll har jag absolut inte gjort ett skit mer än spelat me brorsan å bara softat. å så blir det säkert hela helgen, Hade hoppats på att få min dator idag mend et fick jag inte:/ Men jag fick iaf min mobil:D så jag e lite glad. Men får la datorn nästa vecka aa denna veckan som kommer. sitter även å funderar på att sluta blogga för jag har fan inget intressant att skriva iaf så va e det för mening me att blogga. ingen som läser iaf hehe. men men thats life.

Mår fan illa nu men varför jag gör det vet jag inte..eller jo kanske men det e inget viktigt iaf. går över får jag hoppas. Nee jag e inte med barn:P får jag hoppas iaf. ne men jag mår illa för jag är orolig och känner mig lite smått besviken. men som sakt det går över så småning om.

Ne har fan inget att skriva så jag slutar här.


Kommentarer
Postat av: Nathalie Wiik

Jag läser din blogg iaf :P

2009-07-11 @ 16:06:50
URL: http://nathaliewiik.blogg.se/
Postat av: Smurfen

Jag gör det inte :)

2009-07-15 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0