:'(

Vaknade nyss med världens jävla panik ångest och tårarna bara rann ner för kinde bara för en jävla drömm som kändes verkligare än någonsin, Jag va nere i stan med några vänner å nathalie va här och hälsade på mig men hon va hemma hos mig och gjorde sig iordning för att sedan ta följe med en tjej ner till stan för att möta upp oss och jag sitter å väntar på Nathalie å tiden går å till slut kommer tjejen som hon skulle ta följe med å sen 2 tjejer till. först ser jag dessa tjejer bakifrån å en va blond så jag trodde det va nathalie men så vände hon sig om och till min förvånning va inte N med dom:S och jag börja kolla runt överallt men hitta henne inte så jag ringde å fick inget svar så jag fick panik så jag å alla mina vänner leta igenom stort sett hela stan för jag va rädd att nått hade hänt, timmarna gick och jag hitta henne inte sen ringde jag en sista gång, jag ställde mig på knäna å tårarna bara rann som fan å jag bara sa* snälla svara snälla svara* och ja hon svara och jag hör konstiga ljud och jag fråga va hon gjorde å Nathalie svara *Jag har sex med ******.*

Då vaknade jag driekt å jag säger som så här att man kan aldrig styra över en dröm Men den känndes sjukt verklig:'( Jag har aldrig vaknat i hela mitt liv av att jag gråter å jag kunde inte andas..låg länge kvar i sängen och försökte bara förstå att allt bara va en dröm å det tog sin tid kan jag lova, Jag vet att Nathalie aldrig skulle vara otrogen mot mig men så som jag reagerade på en dröm då undrar jag egentligen hur jag skulle reagera om det verkligen va verkligt:S mitt hjärta slår snabbt fortfarande och jag känner mig ledsen men den ångesten, paniken å dom tårarna jag hade när jag vaknade vill jag aldrig uppleva i verkliga livet, Men det kommer aldrig hända å som sakt man kan inte styra över sinna drömmar:( Men det va iaf så jag vaknade idag. Blääää sägr jag för vissa drömmar.

Älskling jag vet att du aldrig skulle göra nått sånt mot mig, men det va hemskt dröm:'( Älskar dig Nathalie glöm aldrig det för du e mitt allt. puss

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0