Långa dagar....



Långa dagar å långa nätter, ensamhet och tomhet är va jag känner nu:( Önskar innerligt varje morgon när jag vaknar att älsklingen ska ligga tätt intill och jag kan ta på hennes mjuka blonda hår. Men varje morgon när jag vaknar ligger jag där ensam och saknar henne så otroligt mycket. vill bara somna om och vakna med henne vid mig. Kommer va många tråkiga å ensama dagar tills vi ses igen:( Men det är inte så långt kvar får jag hoppas:D älsk ska försöka komma hit i början av augusti och jag hoppas å längtar:)

Idag när jag prata med Nathalie i telefonen så va jag så off men det e inte för att va taskig mot henne, känner mig lite dum men det e för att denna dagen har inte gått som jag tänkt som ni kan läsa i tidigare inlägg. har vart sur och irriterad hela dagen så jag känner mig lite dum mot älsklingen:( Jag älskar att prata med henne å höra på när hon berättar om allt:D ibland blir det korta samtal å ibland timmar:D Men det e iaf min dåliga dag som påverkade mig idag.

Skulle nyss in å spela lite me med brorsan men då va servern nere me så då vart man ju ännu mer irri..skulle ju inte va nere än på ett par timmar men visst va den de..iaf servern jag spelar på. hmm dan börja bra men fortsatte kasst å sen har det hållt på så hela dan. så nu ska jag strax lägga mig å förhoppningsvis vakna på bättre humör:) hehe

Imorrn blir det iaf att ringa komplett å snacka me dom om datorn sen får jag se va som sker. Blir la det gammla vanliga, promenad, spela å sen bara ta det lugnt:)

ne nu blir det sängen..Natti natti

Btw: Ronja Nathalie Stridsberg Jag älskar dig nu, i morgon och för alltid.
Glöm aldrig det, och för mig är du verkligen allt:) <3

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0