Sent..

Idag vaknade man väldigt sent:S 15:00 tror jag kl va uscha. Jag som har lite granna å göra idag..ska strax ta på mig å gå och skicka tillbax mitt moderkort till komplett så dom får se va felet e sen så ska jag å brorsan ner till stan å göra den osäker en stund..hehe ne men ska köpa nå¨gra öl bara för i helgen e det Fallens dagar men i år blir det lugnt för min del för dels har jag inga pengar sen så e jag fan inte sugen alls på att dricka mig redlös. det ska jag göra när älsklingen kommer ner för hon ville sitta å dricka me mig ensam en kväll..haha då ska hon få se mitt rätta jag;) hehe ne så farlig e jag inte:) Men det e la va som e planerat det närmaste idag att skicka moderkortet å sen dra till stan.

älsk åker till sin mamma i sthlm imorrn tills på måndag å då kommer jag knappt kunna prata me henne:( å jag saknar henne sjukt mycket redan hur ska det bli när vi knappt kommer höras på flera dagar:/ Ne men jag får stå ut. vi får ses i drömmarna;) hehe:) *Babe du måste hälsa alla från mig:)*

Älskar min Nathalie hon e mitt liv<3

Kanske skriver mer senare:)

//tiias

Kommentarer
Postat av: Din smuurf

bitch ;) du får inte dricka utan mig juh du blir ju knäpp av alkoohol ;) Love you honey pie

2009-07-16 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0