Trött bonde längtar



Tjabba tjena bloggen;) sitter här å e trött som en gnu men kan ju inte lägga mig ännu:( har ju jordgubbar på farmen som måste plockas innan å sen ska jag så ris innan jag nanar kudden;) haha aa de som undrar så spelar jag FarmVille inne på Facebook å det e ett jävla drygt spel men beroende framkallande, sitter inne på farmen stort sett 24/7;) haha ne så illa e det inte men ändå:P Idag har jag vart ute på en promenad, diskat, ätit och haft besök av Pierre å nea:) Men dom stanna inte länge för dom skulle festa idag me..haha snacka om att inte ha ett liv..hehe ne men jag skulle inte palla det party livet mer som man gjorde när man va yngre. Time to grow up you know;) Ja jag e en tråkig hemma sittar kille som spenderar min tid framför datorn och film men jag tycker det e skoj. Umgås allt med vänner och hjärtat mitt me så mycket jag kan. men festa är inte mitt största intresse iaf. så det e la min dag:)

Imorrn då jävlar kommer min babe hit JIIIIIPYYYY!!! jag e fan så jävla glad för det va lite mer än 2 veckor sen vi sågs men det känns som en hel jävla evighet sen sist:/ Men imorrn då kommer hon hit till mig hela vägen från sandviken å det ska bli såå mysigt;) va vi ska göra säger jag inte;) men det tåls att fundera på..haha ne men vi ska mysa å köpa pizza imorrn iaf för älsk gillar trollhättans goa pizzor å jag förstår henne för dom e nått extra;) Kebab pizza me massa fetaost på muums:D smarrigt värre säger jag bara;) sen ska vi kika på film å kela med varandra:) ska lära henne att paddla kanot oxå;) men hon bör kunna det..haha ne skoja..nu går jag lite till överdrift men jag e såå uppspelt över att min älskade Nathalie kommer imorrn. Älskar och har saknat henne så jävlans mycke. few hours left honey untill we meets again;) love<3

Nu ska jag sitta här 1 timme till tills mina jordgubbar e klara så jag får försöka sysselsätta mig med nått.:) sen blir det sova när jag e klar för jag ska upp kl 8 å ringa nathalie så hon kommer upp sen ska jag städa å dona lite smått här hemma så det e riktigt fint när hon kommer:) tjollavippen säger jag så länge då;)



Älskar dig Ronja, Nathalie Stridsberg hela vägen från trollhättan till sandviken 999,999,999 x 999.999.99 gånger och mer där till:P med det menar jag att jag älskar dig i oändlighet. puss min ängel <3

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0