trötter

Vaknade nyss och idag är jag tröttare än någonsin känns det som:S Men det går väl över me lite kaffe snart:) Helgen va toppen kan jag bara säga, Va hemma hos pierre på fest både fredag å lördagen å det va skoj träffade massa roligt fölk gammalt som nytt:) Tog det faktist hyffast lugnt me alkoholen för en gång skull:) minns iaf allt, brukar ibland få minnesluckor va jag sakt när jag vart onykter men va jag gör kommer jag alltid ihåg iaf:) tur det iaf. Vart även bjuden på fest igår me hemma hos pierre för det e klassiskt att festa , fredag, lördag o söndag när det e fallens dagar men palla festa 3dagar i rad plus en söndag. Jag börjar bli för gammal för det. haha så igår va det en lugn hemma kväll med spel, film å disken va tvunges att ta:) så det va min gårdag iaf:)

Prata en del me älsklingen i helgen me, hon va som sakt i sthlm hos mamma sin:) å nu e det sista veckan älsk jobbar så förhoppningsvis kommer baby hit nästa vecka:) hoppas å längtar såå. Älskar dig sweetheart<3

Idag ska jag nog städa lite här hemma sen när jag vaknat till liv:)

Ne nu e det kaffe å en cigg så jag skriver nog mer senare..tjohejsan!!!

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0