Update...

Dags att skriva några rader då..:D Vaknade kl 12 när mobilen ringde så gick jag upp å satte på kaffe å sen vaknade brorsan me när kaffet va klart:) Sen satt vi å kollade runt lite på nätet å så. Sen tog vi på oss å gick å hämta ut min mobil som hade kommit me posten:D så just nu e jag glad:) För jag slipper använda mammas gammla nokia mer..wiiieee..:D

När jag vaknade kollade jag runt i rummet å det va tomt:/ önska att jag hade vaknat till ett bombnedslag som det va när älsklingen var här för både mina å hennes saker låg utspridda i hela rummet :) men nu är det ny städat å tomt på saker plus att min älskling låg inte bakom mig när jag vaknade:( Hoppades verkligen på det för jag drömde inatt att jag fortfarande var med henne å att vi låg bara å myste men det va ju bara en dröm:/ Jag saknar henne sjukt mycket.

Jag va med hjärtat i 1 hel månad nu och det va sjukt underbart, Önskar verkligen inte det skulle ta slut. Men vi kommer få fler underbara dagar tillsammans, Nu kommer vi inte ses föränns i augusti igen å det kommer bli en lång lång väntan med mycket saknad, men när vi väl ses kommer det bli såå underbart för man uppskattar varandra mer om man hinner sakna varandra lite me. Men ska försöka att inte tänka på att det e veckor tills vi ses igen för då kanske tiden går snabbare. Men de veckor vi spendera nu tillsammans va helt fantastiska för även fast vi kanske inte hitta på så mycket saker så fick jag iaf spendera veckorna tillsammans med tjejen jag älskar å det är allt som betyder nått. Men jag tar vara på all tid tillsammans med Nathalie.

Det va första gången jag var i sandviken å det va verkligen en mysig stad specielt där älsk bor för det va skit fint område. första dagarna jag va hos henne va det fantastiskt väder men en aning för varmt men hann iaf med att ta 2 dopp nere i sjön som ligger max 30-50meter från deras hus. kunde stå på altanen å kolla ut över vattnet, sjukt fint va det. ska lägga upp lite bilder lägst ner sen:)

Jag är så jävla kär så jag svävar nästan på moln:D Jag har aldrig kännt mig så glad som jag gör nu för tiden. det e en magisk känsla jag har å den vill jag aldrig förlora. 1år kvar tills älsk tar studenten å då kan vi stort sett göra va vi känner för men jag hoppas på att vi flyttar ihop för jag vill inget annat än att leva med Nathalie. känns som hon e min energi källa som får mig att vela förändra mitt liv å mitt levene. Jag tror verkligen på vårt förhållande å att det kommer hålla. det e iaf va jag känner å vill för jag satt häromdagen å funderade på va jag verkligen ville å jag kom bara fram till att jag är sjukt förälskad å skulle aldrig sätta mitt å nathalies förhållande på spel. för att förlora henne eller hennes förtroende skulle vara det värsta som skulle hända för bara nu när jag inte e med henne mår jag dåligt å känner mig ensam och saknar henne sjukt mycket. Att höra hennes röst i telefon får mig super lycklig och jag känner en viss närhet fast jag vet att hon inte är hos mig. men att höra hennes värmande ord får mig lugn. Jag känner mig så trygg i mig sj när jag har henne i mitt liv. hennes vackra utstrålning å hennes varma och underbara insida är det finaste jag sett. Skulle aldrig göra henne illa eller såra henne på något vis. visst jag kanske inte är perfekt men jag skulle iaf aldrig göra henne illa. Älskar henne för mycket.

Nu menar jag inte att jag tror det kommer hända men skulle det av någon anledning ta slut mellan oss igen skulle jag alltid vara hennes vän men jag skulle aldrig utsätta mig i samma sitts igen för jag vet hur dåligt jag måde första gången å jag vill aldrig må som jag gjorde då å jag tror det skulle bli ännu värre nu när jag verkligen börjat lära känna henne å spenderat mer tid me henne. Men skulle det ta slut igen skulle jag aldrig gå tillbaks va vi än skulle känna för varandra för jag vill ha ett seriöst förhållande och inte massa vel sen så utsätter jag mig inte mer sen för den smärtan det skulle ge. Men som sakt det e inte va jag tror skulle hända för det gör jag inte..bara säger va jag känner om det skulle ske.

Min kärlek för Nathalie är det sannaste som finns och jag hoppas hon älskar mig med lika mycket eller så mycket som hon säger. men jag kan inget annat än att lita på henne å det hon säger. Jag litar på henne till 110% men jag har dåliga erfarenheter sen tidigare som sätter sinna spår å jag hatar det för jag vill inte verka sur eller svartsjuk för det e jag inte. Bara det att jag känner mig osäker i vissa situationer som när N ska tex träffa killkompisar å det e absolut inget fel i det å jag vet att det bara e vänner. men ändå så får jag oroliga känslor men det e inte för det utan för vad ja vart med om innan. Inte alltid lätt att styra över sina känslor men jag gör allt för det e inte nathalies fel. Jag skulle aldrig neka henne umgås me sina vänner vare sig det är killar som tjejer. men det hoppas jag hon vet redan.

Några bilder från älsklingen:)


Ne jag får skriva mer sen för jag ska grejja lite nu.

Älskar dig Nathalie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0