fallens..

Fallens dagar startade igår å det va inte planerat att man skulle festa igår men så vart det iaf, vart bjuden hem till pierre på fest så jag å bror gjorde oss iordning å drog dit ner, eller jag va i stan 2 rundor innan festen å köpte alkohol för igår och idag. fick lite pengar av mamma:) Men igår vart det lugnt på min front me ölen. hade 12st med mig men drack la bara 6st för dels hade jag inte ätit sen va jag inte såå sugen heller. Men skoj hade jag iaf, va inte alls många personer hemma hos pierre när vi kom men det dampp in folk hela tiden å det sluta la me fullt hus:) Träffa massa nya ansikten och även massa bekanta:) åkte hem med 02:15 bussen men innan köpte jag, bror och jennifer mat som vi tog med hem:) När vi väl kom hem satte vi oss och käka å kolla på harry potter 2:) men kollade typ 10 minuter på filmen sen orka jag inte vara vaken mer så jag la mig:)

Vaknade kl 14:00 idag och nu sitter man här å ska snart hoppa in i duschen för idag fyller pierre år plus att det e 2:a dagen på fallens så det blir party party:) men jag ska nog ta det lugnt me alkoholen för jag är inte så sugen längre på att supa mig redlös men jag tror iaf det kommer bli en toppen dag iaf för det kommer komma massa folk hem till pierre^^ det brukar det iaf göra:)

Idag regnar det här hemma å så ska man antagligen knalla ner till stan så jag hoppas det håller upp senare:)

Jag saknar min älskade Nathalie:( Inatt fick jag ett så otroligt sött sms av henne som fick mig att känna mig älskad å jag blev sjukt lycklig över det som stog i smset:) Tack baby<3

*Älskar dig honey<3*

Skriver mer imorrn om helgens bravadet;)

Ne nu ska jag göra mig iordning..ha en toppen kväll alla:)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0