tankar på stranden

Kom precis in efter en promenad..Först gick jag bort till kiosken eller va man ska säga å köpte glass, godis till älsk å cigg till mig:) Sen gick jag hit å lämnade det till älsk. Sen fortsatte jag min promenad ner till stranden där jag satte mig och kollade ut över vattnet och bara satt och fundera på allt..Var skönt att tänka lite plus att jag tog lite bilder men jag får lägga in dom när jag kommer hem till thn igen för det går inte lägga in bilder på denna datorn:( Men det kommer upp bilder senare.

När jag satt å tänkte så va det mest på mitt liv sen på mitt förhållande och jag kände bara hur jag ville förändra mitt liv till det bättre för jag e trött på att bara gå hemma å inte få något gjort men jag ska försöka komma på va jag vill göra i framtiden. Sen satt jag och fundera på älsklingen å mig. Jag är verkligen sjukt glad över att jag träffade Nathalie och att jag fick chansen att visa för henne vem jag är. Att ha henne som flickvän gör mig otroligt lycklig för hon är verkligen en tjej jag bryr mig om och som jag vill ge min kärlek till. Jag har vart fundersam ett par dagar nu om jag är rätt för nathalie men det kan ju aldrig jag svara på för det e hon som anser om jag är rätt för henne men jag vet iaf att hon e den rätta för mig för min kärlek som jag har till henne den går inte att beskrivas eller gämföras med nån kärlek jag haft till någon annan. Men jag vet iaf att jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar nathalie.

Jag kan bara skriva hur jag känner för henne å inte hennes tankar eller känslor. Jag hoppas iaf jag gör henne lycklig som hon gör mig. Jag åker snart hem och då kommer jag sakna henne sjukt mycket:( Jag vill inte åka från henne men jag har ju saker att göra hemma med sen så behöver nog älsk lite egen tid me för nu har vi snart vart med varanda i 1månad dag ut å dag in så det kan ju vara skönt att slippa mig ett tag då..hehe men jag vill iaf inte åka från henne för jag vet att jag kommer sakna henne sjukt mkt. Men om hon vill så kommer jag tillbax i slutet av månaden igen eller i augusti igen. Men det kommer va långa å sega veckor:(

Nu ska vi snart äta kyckling å ris å en blir det bara till att mysa framför tv:n för det e inge vidare väder ute, kålsvart på himlen så det blir nog snart regn och åska. men det e ju mysigt att sitta inne vid tv:n då. Jag tar iaf vara på var sek som jag är med gumman för jag vet att snart kommer jag inte kunna krama eller pussa på henne på ett tag. så man får passa på nu:D Men får se när jag åker hem. Ska skriva massor när jag kommer hem igen.

Nu ska jag kolla vidare på tv:n iaf sen blir det mat.

PoK //tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0