....

Morrning..eller man kanske ska säga godeftermiddag eller nått..men vaknade iaf hyffsat nyss av att fliis slicka mig på ryggen..hehe e jag så smuttsig;) men men det va iaf så jag vaknade..nu sitter jag här me mitt kaffe å kollar på tv. Ska kika senare när jag ska åka hem å hur tågen går. känns nu som man är i vägen när man är här för H jobbar sen så N verkar vela vara ensam känns det som. så det e kanske bäst att åka hem imorrn eller torsdag. Känns som N inte kan göra det hon vill när jag är med henne. För hon har ju bestämt att träffa vänner å så men kanske inte så kul när jag e med. men men jag ska iaf snart hem så då får hon all tid i världen att va me sina vänner å så.

När jag kommer hem blir det de gammla vanliga att sitta vid datorn å bara dega å ha allment tråkigt. ska inte börja söka jobb föräns efter sommarn för varför ska man göra det under sommarn när man kan ta det lugnt:) Brorsan ska la vara hos mig ett par dagar me när jag kommit hem så man får ju lite sällskap. sen får man se va som sker, lite trisst att man inga vänner har kvar..iaf inte på samma sätt som förr. men men thats life..spelar ingen roll heller för jag e inte den som umgås så mycket iaf inte me dom jag umgicks med när jag va singel för det känns inte rätt när man har ett förhållande att umgås med vissa. men jag e som jag e. Jag vill inte såra någon. Men nog om det:O

Idag e det regn å molnigt:( men det har det vart nu 3 dagar eller så, så det verkar som att sommarn e över eller nått..hehe men får hoppas på att det blir bättre väder snart igen. Får inte träffa Nathalie förräns i augusti tidigast igen sen om hon nu kan å vill komma då. Jag sitter hela tiden å inbillar mig att jag är tråkig å att ingen vill vara med mig bara för det. Är jag verkligen såå tråkig som en del sakt..hmm. Jag är bara mig sj så e man tråkig då så får jag väl vara det. Jag kommer iaf sakna nathalie sjukt mycket och värsta e det att jag har inga pengar så jag kan fylla på mobilen så jag kommer ju inte kunna sms:a eller ringa henne så mycket:( Men det e ju inte lågnt kvar tills jag får pengar igen som tur e.

Jag e livrädd för att förlora N, för jag kommer aldrig lämna henne för hon betyder för mycket för mig men är jag inte rätt för henne så e det ju inte mycket jag kan göra men jag hoppas iaf hennes känslor är äkta för det är mina. Ne men jag är bara orolig för jag har aldrig haft en tjej som har så många killkompisar som N, Jag är absolut inte rädd för att nått skulle hända bara det att hon kanske får känslor för nån annan som bor närmare som kan vara med henne när som helst. Det är nog det jag e mest rädd för att hon ska tappa sina känslor för mig bara för avståndet mellan oss:( kommer iaf aldrig jag göra för jag har lärt känna henne nu och jag ser vilken underbar vacker person hon är. hon e verkligen fantastisk. Älskar henne över allt annat på denna jord. men jag ska försöka sluta oroa mig för det är bara mina tankar som snurrar runt.

Ne nu ska jag ta mer kaffe å ta en cigg sen får jag se va som händer idag. blir nog bara lugnt idag.

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0