Nathalie!!!!!!!!

Nu dessa dagar som gått har det vart lite diskutioner mellan mig å Nathalie om dittan å dattan å så men det för att jag vill lära känna henne till 100 å vill veta vart vi befinner oss när det gäller vårat förhållande. Jag har oroat mig en massa i onödan och det anser jag sj oxå att jag gjort. Jag har haft långa förhållande men inget förhållande är likt ett annat allt är nytt å peronen är inte alls desamma heller så det e viktigt att man lär känna varandra så man vet hur båda parter fungerar. Men mitt nuvarande förhållande med nathalie är det bästa jag haft hittills för jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar henne. Jag visar min kärlek till 110% men det e för att jag är sån person. Jag vet att alla inte är så å jag har vart så självisk å tjatar på Nathalie hela tiden att hon ska visa mer känslor för mig. Men det kanske inte alltid är lätt när man aldrig haft ett riktigt förhållande tidigare eller dessutom om man inte haft ett bra förhållande. Jag har hört hur en del behandlat henne som skit och inget å hur alla ser henne som en slampa med mera så jag förstår att hon inte alltid kan vara den kärleksfulla person som man borde va i ett förhållande om man älskar någon så djupt som jag tror hon älskar mig. Jag har mina brister men var dag som går så förstår jag mig på Nathalie mer å mer å förstår varför hon är som hon är. Men Jag ska alltid finnas för henne å visa henne att jag alltid stöttar henne i alla hennes beslut. Jag kan säga att jag är svartsjuk vissa stunder å det är inte för det nathalie gör utan det e mitt förflutna som sätter spår å lite annat, Men det är fel av mig att tro saker som jag vet aldrig kommer hända. För den person jag känner när det gäller nathalie den person litar jag på när det gäller allt. Jag måste behärska mina svartsjuka innan jag förlorar den viktigaste personen i mitt liv. Jag känner just nu att skulle jag mista Nathalie så skulle jag inte vilja vara kvar i denna tid för jag skulle må så fruktansvärt och helt tom utan henne i mitt liv.

Sen att vi har 40 mil ifrån varandra å att vi inte kan ses när vi vill känns så jävla jobbigt men jag vet att det gäller bara 1år tills Nathalie tar studenten och om hon kan stå ut 1år bara så skulle allt bli mycket bättre mellan oss me. å jag tror att om vi ger allt en chans å jag visar att hon är personen jag gör allt för så tror jag även att hon kan börja lita på mig mer å öppna sig mer för mig. För det e för mycket begärt av mig att hon ska öppna sig som en öppen bok efter 1månad, det kan jag inte begära av henne det skulle vara elakt av mig. Sen hade vi en diskution om vilka man får umgås med å inte jag vet inte riktigt hur jag reagerade eller hur jag lät när vi prata om det men för mig får Nathalie umgås med vem hon vill för jag vet att det aldrig skulle hända något, Jag vill bara inte att hon ska umgås med folk som betett sig illa mot henne eller som inte respekterar henne som en underbar vän för det e precis det hon är, underbar och en vän. har man henne som vän ska man vara lycklig. Jag vill aldrig vara den person som säger till henne va hon får å inte får och jag skulle aldrig vilja ändra på hennes sätt att vara eller hennes sätt att klä sig för det e helt å hållet upp till henne hur hon vill va å klä sig. Jag kan vara idiot ibland men sån idiot är jag inte som vill styra henne hur jag vill. för jag vill inte ha ett förhållande med strama tyglar å att min flickvän ska känna att jag styr hennes liv..NEJ NEJ det skulle jag aldrig vilja.

Men hur som helst så tror jag att ger jag henne tid och andrum så kommer jag få nått underbart tillbax en vacker dag:) Jag blev iaf lycklig när hon skrev att jag hade gjort gott intryck hos hennes familj och det vill jag inte förstöra för hennes familj verkar vara helt fantastiska:) Jag kommer iaf ge henne all kärlek jag har till henne å det e massor. Jag vägrar att ge upp henne för avståndet när vi kan göra nått åt det snart plus att jag kommer kunna åka stort sett när jag vill till henne fram tills i december om inte mer å då e det inte många månader kvar sen tills skolan är slut för henne:) så jag kommer stå ut fast det är jobbigt vissa stunder. för varför ge upp en sann kärlek när man kan göra nått åt saker å ting. Ne det går jag inte med på. Jag ska behandla Nathalie med respekt och förtroende och för den underbara person som hon är. Jag kommer aldrig att lämna hennes sida och jag kommer aldrig sluta älska henne. Men från och med nu ska jag sluta vara orolig hela tiden å jag ska lita på Nathalie.

Nathalie Jag älskar dig och jag vill aldrig att du ska tro att jag vill dig nått illa. Jag kommer alltid finnas här för dig oavsätt vad som än händer. Jag vill att du ska vara den du är för du har allt jag önskar, Jag förstår dig att du inte alltid kan vara kärleksfull hela tiden. Jag ska iaf visa dig att jag talar sanning me allt och att sann kärlek finns med tillit å respekt. Om jag fått dig att känna att jag vill styra eller ställa över dig så ber jag om ursäkt för det vill jag inte. Jag vill bara ha dig i mitt liv och älska dig för den underbara flickvän du är. Jag stöttar dig i allt, du kommer alltid vara en del av mitt liv. 1sak jag bara begär av dig är att du aldrig ger upp hoppet bara för avståndet mellan oss för vi kommer få det underbart tillsammans det lovar jag dig hjärtat. Jag vill aldrig förlora dig:( Jag vill ha dig å jag vill forma framtiden tillsammans med dig. Jag älskar dig så djupt och det går inte att beskriva med ord. Men jag hoppas jag kommer att få chansen att visa min kärlek till dig innan vi dör:) för min kärlek den e evigt din, skulle aldrig vilja ge denna kärlek till någon annan i världen mer än till dig. Förlåt igen jag ska göra mitt bästa för att du ska orka med mig:) Älskar dig puss.

Har säkert missat massor nu men kan inte sitta å skriva hela natten..hehe. Men tror iaf jag har fått me det viktigaste för att visa va jag tycker, tänker å känner. Jag ska iaf bättra mig på vissa plan.

//tiias



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0