hälsa på mammsen å bror



Go kväll gott folk. Idag har jag å älskligen vart hemma hos mamma å hälsat på en stund. satt å prata med mamma å bror på baksidan. Va skugga men man njöt inte riktigt av skuggan för det va lika varmt som i solen å idag har det vart sjukt varmt ute..:S Hade dock jeans å en tunn tröja på mig me lå¨nga armar på så jag får la skylla mig sj:D Men man ska inte klaga för snart börjar det bli kallt igen å hösten kommer snart me massa tråkig regn så man får passa på å njuta av värmen man har nu:D

Nu ligger älskligen i soffan nyduschad å spelar rollcaster eller va det heter å jag sitter här..När vi kom från mamma eller gick från henne gick vi förbi pizzerian å köpte pizza sen när vi kom hem satte vi på The international den verkar bra men jag palla inte av att sitta å kolla på den för det va sjukt varmt inne i lägenheten så jag tog en kall dusch för en gång skull..brukar duscha varmt men inte idag:D sen har vi bara myst å små kikat på tv:n men det va inget vidare på tv:n men det e det aldrig..hehe.

Bilderna e från midsommar men tagen på mammas baksida=)



Du och jag älskling för alltid *Älskar dig* <3


Imorrn e det sista dagen älsklingen är här så vi får passa på å mysa så mycket det bara går imorrn, för på måndag åker hon hem:( sen dröjer det nån/några veckor innan vi ses igen men hoppas det går snabbt iaf. för jag kommer tok sakna min älskade smurf:( Annars har det bara vart lugnt idag. ska fortsätta mysa me min babe nu iaf.

Ha en trevlig kväll/natt:)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0