Dagens händelser..:P



Dagen börja me att vi vaknade kl 12 nån gång och vi gick upp och gjorde oss iordning å sen satte jag mig vid datorn en stund medans älsklingen skulle sminka sig å fixa håret men sen efter en stund kolla jag ut i hallen där hon satt men hon va inte kvar..:S så jag kolla vart hon va så satt hon inne i sovrummet me tårar i ögonen..vet inte varför för jag försökte prata med henne plus att jag hatar att se henne ledsen men fick inte ur henne va det va å jag tänker inte tvinga henne heller men klart jag ville veta varför mitt hjärta va ledsen. Men jag vart inte sur på henne för att hon inget sa bara fundersam eftersom jag inget kunde säga eller göra..så jag gick till affären ensam, sen hade vi planerat att ta en promenad idag på dan men det vart ju inte så för ingen va på toppen humör för stunden..så jag ställde mig och diska medans sötnosen laga mat..När maten va klar satte vi oss och kollade på "Kung fu panda" hehe den e cool den filmen..sen efter det bestämde vi oss för att gå ut iaf på en promenad så Nathalie gjorde sig iordning igen så tog vi en lång promenad ner till slussarna..är rätt så fint där nere specielt på sommarn. tog med våra kamror och gick neråt slussarna.

Hann knappt komma ut föränns älsklingen börja ta kort på en snigel utanför här..hehe sen va det ju kört..Tror bannimig hon tog kort på alla sniglar hon såg på vägen var av va massor med sniglar..hehe men en va cool..hade leopard prickar..riktigt cool..:D sen tog vi lite bilder på oss å sen naturen å slussarna..skoj att det va sluss öppning me när vi kom ner så då fick älsklingen se det me..inte för att det kanske är så spännande..men det va iaf skoj att vara ute me hjärtat..Jag älskar verkligen Nathalie och det finns ingen jag trivs så bra med som med henne..hon får mig på så glatt humör och allt hon gör får mig till ett gott skratt. Jag har aldrig haft så skoj i ett förhållande tidigare..var dag är alltid nått intressant å nytt tillsammans med Nathalie..hon älskar att bjuda på sig sj å det e nått jag verkligen gillar å uppskattar hos henne. Jag har haft ett å annat tråkigt förhållande tidigare å detta är lågnt från tråkigt.

Jag vet att det inte alltid är lätt att öppna sig för en person man kanske inte känt så jätte länge för det har jag å nathalie egentligen inte gjort men jag känner att jag kan säga va som helst till henne för jag känner mig så trygg i hennes sällskap. jag skulle aldrig ljuga för henne eller hålla nått innom mig för jag vill att hon ska veta allt om mig. kan inte komma på något som jag inte sakt hitills till henne..jag vill ha ett öppet å ärligt förhållande redan från start..men jag är rätt så öppen å social av mig kanske därför men me det menar jag inte att man ska öppna sig som en bok. Men som i morrse eller andra gånger när man sett eller hört att Nathalie vart ledsen så klart man vill veta..för annars blir det lätt att man försöker spekulera ut det sj men då blir det bara fel..Men jag skulle aldrig iaf tvinga henne att berätta om hon inte vill. Men jag vill kunna stötta och trösta henne. Men men.

Nu sitter jag här å skriver å gumman har promt bestämt sig för att städa..haha så hon går runt här å skrubbar för glatta livet..försökte få henne att ge F i det men nej nej hon ska städa..hehe sött av henne:) Hon e jälla het just nu när hon står  på en stol framför mig nästan;) en syn jag inte ofta ser..hehe

Nathalie är rolig ibland när vi sitter vid datorn, för so fort det kommer en snygg tjej på nån sida så säger hon till mig *Henne vill du ha*. *Hon va la snygg* med mera..men visst en del kanske e snygga men det är ett utseende på en tjej jag aldrig träffat eller snackat med och även om jag skulle göra det så kvittar det för jag har redan fallit för Tjejen i mitt liv och det spelar ingen roll hur snygg, sexig, snäll eller söt en tjej är för mitt hjärta slår för en person och det är min flickvän Nathalie Stridsberg. Hon har allt jag vill ha, hon har ett varmt hjärta, en underbar personlighet, ett sött leende, en charmig blick, hon är sjukt vacker och hon får mig att känna mig som ingen annan kunnat få mig att känna tidigare..och jag skulle aldrig byta bort det mot något/någon annan för varför kanske förlora sin livs underbaraste flickvän mot nått man inte vet något om. Det är som att spela rolett med sina känslor. Skulle iaf aldrig jag göra. Som sakt jag har aldrig älskat någon så som jag älskar Nathalie, Skulle aldrig släppa taget eller svika henne ALDRIG. Det är gumman som får lämna mig om hon vill det men jag lämnar aldrig henne..hon e min ängel punkt SLUT.

Nu ska vi strax kika på en film och mysa men här kommer några bilder från våran promenad:)





Jag älskar dig Nathalie min lilla SMURF!!! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0