Sanningens ord...



Kl e nu 02:20 och jag ska strax gå och lägga mig..e helt död nu för dels sov jag 2 timmar inatt för jag kunde inte sova för jag va för sprallig av tanken att Nathalie kommer hit snart igen så då får jag träffa henne igen..det va 8månader sen sisst..:( känns som en hel evighet sen å det e det me..hade planerat att ses 2 gånger sen dess men det va alltid nått skit som kom emellan men jag hoppas vi fått ut det mesta som vi vela säga under alla gånger vi bråkat för jag har gått å ljugit länge nu för mig sj å alla andra som undrat..Men jag har alltid älskat Nathalie fast jag inte sakt det eller vela inse det sj men hon betyder allt för mig å mer där till å jag hoppas vi iaf kan få det bra tillsammans vare sig det e vänskapligt eller förhållande bit men det e sånt man få se hur det ger sig i slutändan..men det finns iaf en bra grund att börja från för va jag fattar det som så e det inte bara jag som har känslor.

Jag vet inte va jag ska skriva mer jag önskar bara att veckorna går supersnabbt så jag kan få ha min sötnos i min famn å bara krama om henne..lägntar efter hennes varma kramar. kommer iaf aldrig mer göra som jag gjorde förut..jag ska ge allt en chans å se va allt leder till..viktigast e att man e öppen och ärlig specielt mot sig sj. Tid avgör det mästa men man kan alltid hoppas på det bästa i allt..:D

Nathalie kommer hur som helst alltid vara den ängel som kom in i mitt liv när jag behövde henne som mest och jag har henne att tacka för att jag inte gjort många dumma saker som jag skulle få ångra efter..sen gjorde man ju en del dumma saker för att mista en sån underbar person som henne..men de misstag jag gjorde kommer jag iaf inte göra om. Båda gjorde misstag men det e inget jag klandrar varken henne eller mig sj för nu..nu e det bra å vi kan bara göra saker å ting bättre denna gång. "ELLER HAR JAG FEL?"



Jag kan inte älska en annan person på det sättet som jag älskar Nathalie. Vet att jag inte behöver säga detta men Förlåt Nathalie för alla dumma saker jag sakt å gjort ridigare..Jag vill bara att allt ska vara bra mellan oss..Älskar dig nu och för all framtid..har aldrig haft en så stark kärlek för någon tidigare även om jag betett mig som om jag inte bryr mig så har jag gjort det..varända dag utan dig har vart en plåga å en evighet..:/ Hoppas vi kan få en bättre start denna gång va som nu än sker..men det får tiden avgöra..Jag finns iaf här för dig..puss älskar dig!!

Ne nu ska jag sova men alla får ha en toppen dag specielt du honey me uppvisningen

(Hold on)

//tiias "pina colada boy;)"

Kommentarer
Postat av: =) smile ;D

sööööötnos =) jag älskar dig med.. du har verkligen inget att be om förlåtelse för hjärtat =) snarare jag för jag har sakt sjukt mkt dummare saker te dig än du till mig.. men snart ses vi o då hoppas ja allt löser sig =) puss mitt hjääärta

2009-06-02 @ 05:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0