Woohooo Sandviken imorrn.



Ändrade planer..Imorgon så skulle älsklingen lämna mig å åka hem.:( Men nu blir det som så att jag SKA åka med till sandviken:) Har beställt biljetter till tåget å allt nu å snart packat klart, väntar bara på det sista som ska torka för jag tvättade idag:D Ska bli såå jävla underbart å skoj att åka med min älskling hem..då slipper jag sakna henne nu. Ska la stanna iaf en vecka till att börja me så får vi se sen om dom orkar med mig..haha:D Men ska iaf bli skit kul att se hur hjärtat bor, plus se sandviken för där har man inte vart nån gång hittills;) Gumman ska jobba var annan dag men det e bara några timmar men då får jag antingen följa med eller så kan jag gå ner till vattnet för det va neranför typ..:D så jag får la se hur jag gör:) Skönt för gumman oxå att hon slipper åka hem ensam för det e sjukt tråk att sitta på ett tåg i 6 timmar å inge göra..:S trust me i know;)

Annars idag har det vart lugnt. Jag vaknade kl 12 eller va kl va sen gick jag raka vägen till affären för mina cigg va ju slut å ville ha en till mitt goa kaffe som jag satte på innan jag gick så det va klart när jag kom hem. sen så gjorde älskling sig iordning så gick vi till affären å handlade mat för dagen;) Vi/JAG gjorde en kyckling sallad med caesar dressing eller va det heter sen vitlöks baguetter fast jag gjorde vitlöks smör me så det smaka lite extra..va redigt gott förutom att jag inte va så förtjust i dressingen;) men det funka:) Sen har jag tvättat som sakt å packat lite smått för morgondagen, Jo vi kollade på *the bodyguard* till maten..den e redigt bra den filmen fast den e från 1993 eller va det va:) Sen har vi bara tatt det cool för det har vart sjukt varmt idag. Nu står babe i duschen sen får det bli lite mys till tv:n innan vi ska sussa.

Jag är iaf lycklig som har en så underbar flickvän som Nathalie. Jag e sjukt stolt över min smurf på alla sätt å vis. känner mig otroligt lottad att hon föll för mig som jag gjorde för henne:) Jag har haft helt fantastiska veckor tillsammans med henne nu när hon vart här nere hos mig men ska bli så kul att få åka med henne upp till sandviken. Så imorrn e det avfärd så jag vet inte hur mycket bloggande det blir medans jag e borta;) men ska la hinna me att sticka in lite inlägg:)


Får absolut inte glömma det viktigaste "Jag älskar dig Nathalie, du är min bästa vän och min underbara flickvän, Vill aldrig förlora dig sweetheart" <3

Nu ska jag packa vidare sen så blir det mys. tjolavippen:)

//Tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0