Jessica <3


Min underbart fina Jessica..Me like<3




Jag e så glad att jag hitta dig honey..du e det finaste som finns både yttre som innre..du får mug på så underbart humör och jag känner mig männsklig igen vid din sida. trodde aldrig jag skulle höra av dig mera:( men det gjorde jag å jag e lycklig över det..:D Lägntar tills jag kan komma till dig men tills dess får vi snacka i telefon och så men jag kommer snart^^ ska bli så underbart att få vara nära dig och krama om dig för det förtjänar du sötnos. mina tankar är riktade till dig hela tiden. Vill bara att du ska må bra och vara lycklig..men e det något vet du vart jag finns. ska hjälpa dig igenom all skit..LOVAR DIG DET!!



Fick ett så sött sms idag^^
Jessica: Fan va söt du är baby, desamma verkligen! Har snackat skit mycket om dig idag.. :-) o personalen här sa att du är jätte välkommen hit! men vi måste det bra planerat osådär..o vi får sova tillsammans o allting :-) Hoppas verkligen jag får ha dig vid min sida.. Ska sköta det här nu, Vill vara med dig. längtar tills så tills jag träffar dig baby. puss puss pus min vackra prins.

hehe så sött..:D ska iaf åka te min babe så fort jag bara kan..typ nästa vecka eller så^^ men jessica e iaf underbar på alla sätt å vis.

Men nu ska jag iaf sussa kudde å drömma om min prinsessa..:D hehe^^ finns dom med vett i skallen iaf å det e skönt det. men men^^ Natti allihopa..:D

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0