My heart..

Känns som allt bara rasat samman me all skit som vart nu det senaste så jag orkar fan inte me skiten längre..:S skiter snart i vilket känns det som. men men thats life..jag e iaf lycklig att en viss person kommit in i mitt liv igen och just nu känns allt underbart tack vare henne..damn i love that girl^^ she is my heart and have always been..hoppas allt kan bli bra denna gången på ett eller annat sätt..känns iaf som hon förändras på något vis och då menar jag till det bättre^^ längtar så efter henne så det gör ont..men inte lika ont som det gjort att vara utan henne denna tid jag vart utan henne.:( det va verkligen pain in the as..:D Älskar henne iaf massor..*Min prinsessa^^* Glad iaf att det e som det e nu hade det inte vart för henne skulle allt vart rent av skit. *Tack sweetheart för att du finns* Hon kommer alltid in i mitt liv när jag mest behöver henne..hehe lite lustigt men sant..:D Men denna gången hoppas jag det blir *for ever* som kim skulle sakt det..haha Har inte suttit på chatten på flera dagar nu eller på msn så jag ar inte snackat me nån av mina goa vänner:( får bli bättring på det^^

Men men nu ska jag fortsätta leta mina ägg inne i spelet så jag blir exalted med netherwing ledge så ja får min förbaskade drake nån gång å flyga på sen ska jag bli exalted med bla va dom heter så jag får min netheray bat oxå å flyga på..kul att ha olika mount att välja mellan^^ nu ska jag iaf fortsätta me det å sms terra min älskling^^ hehe

puss o kram skumbanan^^

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0