Taco kväll

Hejsan svejsan..vaknade kl 16 idag..:S bror å jennifer kom å väckte mig då..hehe vi skulle ner till stan å handla in för morgon dagen på systemet å det gjorde vi efter jag fått i mig mitt berömda kaffe..köpte även påfyllning till wow å sen tobak så jag klarar mig 2 månader nu^^ slipper man tänka på det iaf..hehe..Ikväll ska jag bjuda bror å jennifer på tacos å så ska vi kolla på Bedtime stories som jag redan sett me dom vill se den^^ den e fan grymt bra den filmen..hehe tänk om det kunde vara så på riktigt som i filmen att barnens berättelser blir sanna..:D skulle vara grymt^^ tror du jag skulle tvinga alla barn att ge mig bra berättelser..haha:) Ne nu ska jag inte skriva för mycket om filmen om det e nån som inte sett den. Ska strax ta på mig å gå till affären å handla lite..har städat nu me så jag e stolt över mig sj..haha va ett tag sen man städade sj..mamma brukagöra det *LYX* eller e man bara bortskämd..haha what so ever..klagar inte över att mamma städar;) Men nu gjorde jag det sj faktist..haha

Hoppas iaf alla får en toppen helg för det ska jag försöka ha iaf..kommer inte bli så mycket spelande iaf för ikväll e det taco å film kväll å imorrn blir det party hemma hos bror å jennifer. kommer säkert bli skoj..:D sup å svälj trevlig helg eller va man säger..haha^^

*Älskar RNS me hela mitt hjärta..puss på dig sötnos å ha en toppen kväll med E^^*

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0