Tisdag 17/3-09

haha flumm bild^^

Vaknade kl 8 imorrse å skulle iväg på massa ärende hos läkare med mera..va även hemma hos mamma en sväng förut å låna hennes busskort till stan så man kom ner å fick snacka me hjärnskrynklaren som ska försöka hjälpa mig att få mina pengar nån jävla gång från soc. fan va dom strulat nu det senaste fast jag gjort allt dom bett om..men hoppas iaf nu att det blir bättre när jag överklagat plus att min psykolog ska snacka me dom me. att man ska behöva ta hjälp av en psykolog för all skit som ska vara hela tiden..tråkigt men visst jag gör allt som krävs för att man ska klara sig igenom det mesta. har iaf kommit en bit på vägen..är iaf sjukskriven nu ett tag fram över å det känns underbart..more play time^^ hehe ne skoja..:D

Har smsat me min sötnos hela dagen hitills men nu verkar hon vara upptagen me att göra en sak till mig..hehe men hon vägrar säga va det e:( *Nyfiken ju* Men nu e det inte lågnt kvar tills hjärtat kommer hit:) då ska det mysas 24/7 å jag ska ta vara på varje sekund som hon e här..ska iaf bli underbart att få ligga och hålla om henne och veta att hon ligger vid min sida^^ sen att vakna upp vid henne=) Kan inte beskriva hur underbart det kommer vara..minns sisst hon va här hur lycklig jag va de 5 dagar som hon stannade hos mig det va bästa helgen ever. Saknar henne så jävla mycket nu så det gör ont innom mig. men snart får jag hålla henne i min famn igen^^ ska krama om henne å aldrig mer släppa taget *ALDRIG* ska inte släppa hem henne heller..ska kidnappa å kedja fast henne här i lägenheten^^ *Älskar dig sweetheart* Hon e det bästa som hänt mig..:D

Nu fick jag sms från henne^^ ska strax läsa det:P men nu så ska jag inte skriva mycket mer än att jag ska in å leta efter massa små jävla ägg i spelet så jag kan få min drake nån jävla gång^^

Honey jag älskar dig över allt annat *you and me against the world* puss min ängel!!<3

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0