Tisdag 3/3-09


aaw skönt vaknade nyss å känner mig hyffsat utvilad..va helt dö igår för jag kom inte isäng föränns kl 13:30 och gick upp 17:30 igen igår så det va segt som fan sen la man sig igen kl 00:20 inatt å vaknade nyss..:D så nu sitter jag här med min goa kopp kaffe å en go cigg..:D sitter och ringer ett par samtal till arbetsförmedlingen och eidar med mera..igår va jag hos läkaren en sväng med och e sjukskriven nu i 2 veckor och det känns ta mig fan gött för då hinner man att reda ut en del saker som måste göras och så så det e göttans värre..hehe annars va jag bara hemma hos mamma igår och hälsade på..hjälpte hennes väninna med datorn me så hon fick igång den..*Snäll jag e* hehe.

Idag ska jag ta tag i städet ordentligt hade jag tänkt mig sen så ska jag väl kolla om jag får mina pengar i veckan eller inte för det har blitt strul på den biten men det har jag mig sj å skylla men nu tror jag iaf jag löst det som behövdes för att jag ska få pengarna iaf..måste ju få in hyran snart..:S annars blir det surt..hehe men men det löser sig hoppas jag nu..:D Sen får jag se om man kanske ska träffa en person idag eller inte. får se.

Min sötnos Jessica ^^

Fick kontakt med Jessica igår igen och det känns skönt..hon försvann ju igen ett tag nu men jag förstår henne till en viss del varför det vart som det vart. Men jag hoppas iaf det blir bättre..finns iaf här om hon behöver mitt stöd.:D Känns iaf skönt att få snackat me henne igen. Ska se om jag kan åka och hälsa på henne snart iaf. Min sötnos e va hon e^^ Gillar henne skarpt..:D *My future wife^^* Hahaha.

Ne nu ska jag kika vidare på nätet innan jag ska börja städa.

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0