update 2009-03-22

Kl e nu 01:19 och jag ska strax lägga mig..för jag ska upp imorrn å grejja lite..ska dock till hjärnskrynklaren kl 12:15 å snacka lite sen ska jag bråka me soc..JÄVLA IDIOTER e va dom e..mår man inte dåligt innan så e dom jävligt duktiga på att trycka ner än totalt men det ska dom inte få göra me mig eller rättare sakt det kan dom inte för dom har gjort fina tjänste fel nu mot mig å dom ska allt få veta det..ska koppla in min advokat i detta nu så 2 iaf av dom jävla socitets gubbarna får förpesta sig där ifrån..har lyckats få en bort fron soc å kan få dessa 2 me. för ska dom bråka med mig ska jag fan bråka tillbaks ska dom ha klart för sig för mig kör man inte över hur som helst..kanske funkar på vissa men inte på mig..aja ska ta tag i detta nu iaf. annars har det inte hänt så mycket mer den senaste tiden förutom att jag spenderat mycket tid hemma hos bror å jennifer och spelat sen så har jag pratat me min sötnos Nathalie i telefon ibland me.

Spelar ingen roll va jag hur allt har vart mellan mig å Nathalie..det e trotts allt hon som funnits där när jag väl behövt ha nån vid min sida å denna gången känns det helt fantastiskt skönt att ha henne vid min sida..hon får mig alltid att skratta å le och hon får mig att skina när allt känns tomt å mörkt..utan henne så skulle jag inte vart här idag som jag e å det e jag tacksam för..Visst vissa stunder har vi hatat varandra men det e bara för stunden när all skit vart men nu så tycker jag allt känns 100ggr bättre..känns som vi redan bråkat om det mesta man kan bråka om..kanske bra det så slipper vi det nu^^ Längtar iaf nu tills början av april när hon kommer hit för då ska jag krama om henne å hålla henne i min famn och bara känna hennes närhet i ett par dagar..ska bli så underbart skönt. Har saknat henne så otroligt mycket det senaste eller rättare sakt har jag saknat henne skit mycket sen den dagen hon åkte hem sisst här ifrån.:( Men snart ska jag få ha hennes närhet här igen. *Älskar Nathalie för att vara 100% ärlig* kommer allid att göra det, alltså älska henne.

Känner mig bara så dum det senaste dagarna har jag vart så inne i mitt spelande så jag knappt haft tid at prata med någon specielt inte N som jag älskar att snacka med..jag e inte den som gillar att snacka i telefon vanligt vis men vissa stunder älskar jag att snacka me henne för det finns stund vis som man har 1000gjejer att snacka om. Men jag har iaf vart kass på att snacka me folk de senaste nu tack vare att man e ju trotts allt beroende av det jävla spelet..:S men den dagen man inleder ett seriöst förhållande ska jag sluta spela för gott..ska dess utom sluta röka då oxå..hehe dels för min egna skull å sen för alla andras trevnad oxå. men det e framtida planer^^ nu e nu å det e som det e..:P


Ne fan nu ska man ta å kila in å våldgästa kudden kanske..:D men sussa sött allihopa^^

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0