klagomål.

Damn har inte kommit i säng ännu^^ haha skulle laggt mig förut men fastnade inne på chatten å så..lyckades banna mig sj där inne så jag kommer inte in just nu..admin får blocka upp mig..haha smart jag e va..lol..:D Är så jävla irriterad just nu så jag smäller av snart..Såg igår kväll att nån försökt sno min vespa som jag hade på försäljning å dom har slitit sönder massa saker på den..:( å nu på morgonen va det en spekulant på vespan haha lagom timeing..:S bara säga som det va..:( men men får la se om man kan lösa det iaf. sen kolla jag mitt bank konto å inte fan har jag fått in mina pengar så jag ringde ett argt samtal till soc..grrr..tror ni änns dom hade gjort nått ööh ne..jag va inne i måndags me massa papper å skit å han skulle sätta sig NUUU å fixa det å det e torsdag..wtf säger jag bara va förbannad jag va..cp soc..ska alltid krångla till det fast man sj gjort allt dom bett om nu.

Ska sätta mig senare idag när man e lite piggare å kika på lägenheter så man kan komma här ifrån..känner mig så jävla instängd här i trollhättan. Jag skulle sköta allt mycket bättre om jag får komma iväg å starta ett nytt liv..skulle även kuna tänka mig att studera vidare så man kommer nån vart nån gång om så e men vägrar här i stan..HATAR HATAR HATAR allt här..bara skit som sker här. Kan inte visa sig utanför dörrn utan att det e nått jävelskap eller nått annat..:S Jävla fängelse man lever i typ..:S så här ifrån ska jag så fort det bara går.

Soc skulle iaf betala in hyran så det e ju skönt det så då får dom in pengar för hyran idag^^ kul ändå att sitta redan på en jävla avbetalnings plan på hyran å komma över en vecka för sent in me denna..gaah..men nu e det fixat iaf..:D skjuta dom allihopa..sen några till..;) Haha skulle vara skoj om min social gubbe skulle läsa min blogg..haha fan va skoj det skulle va på hans möten då..;) tror inte jag skulle vara så poppis då iaf eller det e jag nog inte nu heller..men va fan spela roll..måste ju få uttrycka sina känslor..:D damn va jag har börjat skriva mycket nu för tiden men det e bara för jag har så mycket vettigt att komma med..haha eller inte.

Käkade pizza igår igen å direkt efter det fick jag sjukt ont i magen så jag höll på att dö..höll i sig i 2 timmar å jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen eller om jag skulle skrika eller gråta..:S gick iaf in å satte mig i duschen med massa varmt vatten^^ inte för att det hjälpte men kunde ju gjort..haha det gjorde så ont å det strålade i hela magen å ner i P****N..:S det va sjukt obehagligt iaf. men men nu e det chill iaf..:D gick faktist över under tiden jag snacka me Jessica i telefonen..haha så det va ju posetivt..she make me fine^^ haha..dunder medicin. Naah nog om min mage..haha..:D

Jag e sån duktig kille som håller mig frisk å går 1 gång per år å gör hälsokontroll och testar mig för olika sjukdommar som hiv, klamydia med mera å jag har alltid varit frisk och en jävlans tur att slippa könssjukdommar trots man vart med nån som haft det..:P tror jag e emmun mot den skiten för det e 3ggr man vart med nån som haft klamydia men har aldrig fått det..senast gång testa jag mig 2ggr plus att jag åt dom jävla tabletternan fast jag va frisk..par bahandling som dom så fint kallade det för jag va "tillsammans" men den tjejen som hade klamydia..nämner inga namn så e det lugnt^^ Men jag har iaf vart clean hela mitt liv från allt sånt^^ *happy then ever* Men jag ska fan börja tänka på vem jag e med iaf innan man åker på det ändå. tur jag inte e sån som knullar runt som många andra..ser inget jävla nöjje i det..visst det e skönt me sex men man får tänka lite längre än kuken räcker..som sakt har jag haft turen me mig 3ggr men kanske inte 4:e gången om man ser det så..så jag kommer bara ha sex med nån jag har fast förhållande med..då menar jag FAST!!

Hoppas iaf jessica vill ha mig som hon säger för jag vill ha henne^^ dels för att hon e så mysig å go sen för att jag vet hur jobbigt hon har det för jag har som sakt gått igenom samma skit jag me å jag vill finnas för henne å stötta henne eftersom jag sj fick klara mig igenom skiten ensam..:/ så jag vet vilken pain det e vissa stunder..så jag sviker aldrig henne nu..vare sig det blir nått eller inte men det verkar iaf som båda vill nått^^ hon e min babe å har hamnat snett å jag känner igen det mesta sj..men jag har mitt gammla liv att tacka för att JAG e den jag e idag så jag hoppas det går samma väg för gumman som för mig..:D Va sj lika gammal som hon e nu när jag kom ur det mesta sen har det la hänt ett å annat under åren som gått nu me..men det e inget emot va som vart.

Fick nyss samtal från soc igen..strul igen..gaah jävla cp barn..dom vart la kinkiga bara för jag ringde förut å skälde lite på dom så nu ska dom strula ännu mera..idioter..ska fan bomba kommunhuset eller nått..haha ne men ärligt va jag blir trött på denna skiten..önskar nästan man blev vräkt å allt sånt skit så då har man inga plikter till nått sen då kan man sälja av sig det mesta å fly från stan..för det löser sig alltid på ett eller annat sätt..men blir dock jobbigt att få lägenhet igen bara men det löser sig. ska iaf göra det soc bad om nu å strular dom mer sen skiter jag i vad som sker..trött på allt nu iaf. flyttar till mamma ett tag sånna fall å fixar det som behövs sen drar jag bara..har redan massa skulder så jag kan la skaffa lite till..hehe va fan spelar det för roll..har iaf inte miljon belopp direkt i skulder så lite till skadar inte..haha sikken syn jag har va^^ imponerande kille jag e haha..ne men ärligt jag e trött på allt just nu så jag bryr mig varken in eller ut längre om nått här i stan mer än mamma å bror^^ bryr mig om det som e värt att bry sig om som familj, väner och min löv jessica^^ haha..:D rästen kan kvitta för tillfället.

känner mig helt jävla tom i huve å kropp nu dels för att jag e så jävla trött sen för all skit..så intresse att göra nått idag e = 0 så jag kommer nog bara försöka lägga mig om en stund å bara sova bort hela dagen å vakna å skita ännu mer i allt..haha sånt patetiskt liv man lever..:S iofs finns dom som har det värre men det e inte mina bekymmer så sätt men det e trisst att många har det knas med massa saker..men vissa klagar som fan fast dom har det hur bra som helst..:S det e där emot patetiskt..känner en som e expert på att klaga på sitt liv trotts hon har det hur jävla bra som helst! då undrar jag e hon så dum i huvet så hon inte ser det sj eller älskar hon bara att få klaga? Jag skulle lätt bytt liv med henne om så var men vill inte bo där hon bor men livet skulle jag lätt byta så kan hon klaga sen..haha..patetiska människa!!!!

Men men nu ska jag iaf sluta skriva för stunden å fixa lite saker innan jag ska sova..jalla bye

Jassica: Jag <3 dig och jaaa jag vill ha dig me^^ puss o kram från tisen^^

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0