Fredags tankar

Gammal bild på mig^^


Fredag och dan har precis börjat typ..har suttit å spelat en syund nu på förmiddan å skiskat sms med Sötnosen..hon har vart redig å städat idag..haha vart har man sj kommit med städet..hmm no where..:D men ska ta det här under helgen för det vart ju skit å pannkaka av allt som man hade planerat ju..:( Fest imorrn iaf för bror har inflyttningsfest men annars blir det lugna puckar..:D Funderar på va man ska hitta på idag..hmm film eller spela..:P *Blir nog spela om jag känner mig sj* haha men det e skoj. iaf ibland. Har fastnat för en låt Nomy - Frutty så jävla skön..:P

Varför är det alltid så att man hinner tänka så jävla mycket när man är ensam hemma? för när man e sj tänker man på verkligen allt..:D sen en sak som e roligt när det gäller förhållande när folk säger "Jag vill ha en paus å tänka på va jag vill" men så blir det ju aldrig för man tar aldrig tid för sig sj å tänker på va man vill..man går istället ut å har skoj me polarna på krogen eller nått annat så då hinner man aldrig tänka ett skit på va man egentligen vill..så just det att man vill ha tid å tänka e bara bullshit..det e samma sak som attgöra slut men för att slippa såra eller få skuldkänslor så säger man "Jag vill ha en paus å tänka" skit snack bara. Hatar när nån säger så till mig för då kan det lika gärna ta slut me en gång..så anser jag iaf. tänker inte gå och vänta på att sen får svar att "jag har tänkt å jag vill att det ska va slut" nej nej. bara patetiskt å hålla på så...gillar man eller älskar man någon så försöker man tillsammans och funkar det inte e det inte mycket att göra tyvär. Sen en annan sak som e rolig som tex mitt så kallade förra förhållande om man nu kan kalla det förhållande så bode iaf den tjejen 37mil från mig å vi träffades bara 1 gång å sen planerade vi att träffas igen men det som va roligt va det att hon tyckte allt gick för snabbt å hon ville ha tid för sig sj..haha men herregud som om jag åkte till henne varje dag å trött ut henne..:S hon hade all tid i världen å vara sj så jag fattar inte hur man kan säga så när det inte stämmer..men skit samma hoppas iaf ni förstår hur jag menar. så det e så roligt å patetisk det dära med tid å tänka för det är bara skitsnack allt ihopa.

Men men nu ska jag inte låta så dyster för jag e inte dyster..hehe jag e happy then ever.:D ska nog kila till affären här stax å handla nått att äta idag e trött på pizza nu, har blitt en å annan nu det senaste dagarna..kommer sluta me att jag blir fet eller nått haha..har gått upp ett par kilo igen..vägde 73 för ett tag sen nu ligger jag på 79-80kg igen..:S snart dags för bantning kur igen..det innebär Spela, kaffe, cigg å inget mer på ett par dagar..:D inge bra sätt men det har funkat hittills på mig..haha.:D

*Gäsp* oj har nog inte fått i mig tillräckligt me kaffe ännu idag..bara 1 kanna hittills..haha men behöver mer för att vakna till liv..:D får strax fixa en kanna kaffe till å sen spela vidare..:D har massa mining kvar att skilla så jag kan börja samla mats till mitt gear på min death knight så jag å Amanda kan börja köra 2vs2. har dratt ut på det lite nu när jag inte vart hemma så mycket det senaste..sen har man ju haft besök me så har inte hunnit spela. men får skilla som en dåre sen iaf. sen ska ju blaksmithen upp me men den kommer jag sega me för det tar sån tid..:S ska tjata om lite HC idag me så man kan få lite finare gear å vapen..:D Har iofs en fin epic mace nu..:D feelsteel destroyer eller va den heter..får in goa crits me den iaf..:D men men..ska sluta spela wow den dagen jag å Jess flyttar ihop om så blir men det blir 2010 sånna fall för då ska allt ha löst sig för henne..:D men tills dess ska jag iaf hjälpa å stötta henne^^ *My babe^^*

Ne nu ska jag ta å kila till affären iaf å se va man ska äta. sen blir det kaffe å game:) så ser min dag ut iaf..:D as always me andra ord. haha! ska ringa några samtal oxå ska jag göra..:D mamma, jessica, syrran och några tråkiga samtal. men men det blir nog fun..:D bye bye

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0