Left in the dark


*Good night sweetheart well its time to go*
Im feeling left alone here in the dark
i though you mean all you say
but you just dont care about my feelings
So im tired to wait for something i can't get
So i say goodbye now and walk my way to a light far from here.
I loved you with all my heart and wanna share the world with you.

Hmm..va sitter man å tänker på egentligen..:S tankar som bara strömmar i huvudet..det e sånt jag skriver..allt jag skriver e va jag gör eller tänker på just för stunden jag skriver.

Ja det får man väl säga att det e dags att kila in till sängen nu och sova å sen vakna till en tråkig torsdag..men men det e som alla andra dagar^^ Nu har jag iaf betalat in mina räkningar så nu kan man bo en månad till här utan att behöva oroa sig..hehe känner inte för att göra något nu för tiden å vill helst bara vara ensam..känner att det e bäst att vara ensam å få en klarhet i vad som egentligen händer runt omkring. För jag känner även det att varför ska jag bry mig om andra när alla andra skiter i mig..så jag bestämmer mig bara för att vara ensam å ha ett tråkigt liv som många kanske skulle kalla det. Just för tillfället e jag sjukskriven ett par veckor till sen får man la se va som sker..men fram tills dess behöver man inget göra hehe det e det som e det bästa me att vara sjukskriven.

Till helgen ska jag iaf festa loss lite hemma hos bror å hans tjej för de skulle ha lite party party^^ kommer säkert bli skoj..:D va ett tag sen man hade pengar så man har inte kunnat festa så mycket det senaste månaderna..:s men nu e det bättre igen så man får la ut nån kväll å kika på krogen:) Men ändå så e jag inte mycket för krogen heller för den delen så det blir *kanske* bara att man går ut.

Iofs så känner jag inte för att träffa människor nu för jag känner mig redan total dissad av verkligheten å alla runt omkring..känner inte att någon e dirkt seiösa eller visar nån som helst respons eller respekt eller nått annat i den stilen. det är som vanligt att man blir överkörd eller bara helt enkelt dissad av alla det vill säga myndigheter, vänner, tjejer med mera..ända jag kan lita på just för tillfället e min bror och mamma. Säger bara det..tack och lov för att wow finns..har räddat mig många gånger från många saker som inte e roliga att handskas med..specielt känslor:(

Jag har en vän som jag älskar mest på denna jord men henne vet jag heller inte riktigt vart jag har henne just nu för det senaste dagarna har det kännts så konstigt mellan oss så jag vet ej..jag vill mer än va hon vill men jag vet inte ja va jag ska göra..ska man bara ta det som det kommer eller ska man skita i det eller vad..känns så jobbigt..men tror dock det handlar om mer än bara mig..jag e en vän å så kommer det la förbli antar jag:/ we will see. Tro hop och sorgsna slut är nått jag börjar då en blick för..lyckliga slut tror jag bara finns i sagor..för alltid blir man sårad förr eller senare på ett eller annat sätt. men det e smällar man får ta då. Just för övrigt mår jag bra nu men jag e rädd att jag ska falla tillbax nu å få känslor för denna person igen som jag hade första gången vi sågs eller samma känslor har jag ju kvar men jag kan behärska dom på ett annat sätt än va jag gjorde förut..är iaf glad att vi e vänner nu å så men ändå känns det knas..:S Men jag hoppas verkligen inte att sägs å görs saker så man får falka förhoppningar å sen blir det inget mer av det..för e man vänner så e man å då får man hålla sig till den nivån på alla sätt..jag vet att jag skoja om vänner med förmåner^^ men det skulle jag aldrig klara av känslomässigt skulle nog bara såra mig sj eller andra.:/ Å jag vill inte gå igenom det igen som jag gjorde för 5-6 månader sen.:( va verkligen pain in the as. men men det blir nog bra till slut får vi hoppas.

Nu har jag iaf betalat mina räkningar så nu kan jag sova med gott samvete^^

Natti natti gott folk

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0