patetiska människor och fel

Jag igår blir det nu^^

Så jävla patetiska människor det finns alltså..haha skriver massa skit å tror man ska bli ledsen över det..Har mer saker att skriva om vissa än va dom har att skriva o mig som skulle kunna såra mer än det dom skriver men jag sjunker inte så lågt som andra..Men en person ska vara glad att vissa inte ser de hon skriver..:D det e absolut inget hot det e ett löfte för det hade inte vart så trevligt för denna person då..men men som sakt tur i oturen^^ Jag kan me vara taskig om jag vill men jag sjunker inte till denna persons patetiska nivå. Jag har raderat allt som har med henne att göra och det känns underbart för att vara ärlig..kommer aldrig mer höra av mig till henne nått mer å skriver hon får hon skylla sig själv om hon får kaxiga eller sårade svar för jag hatar henne över allt annat på denna jord..Ibland önska man man vore tjej för en dag eller 2 för då skulle man kunna avreagera sig på alla cp brudar som finns..hade vart en underbar känsla..:P Nu kan man ju lösa saker å ting om så vill men naah inget kul om man inte får vara med sj..:/ men men ingen går fri för all framtid iaf..går alltid på fel person nån gång..haha hoppas man slipper missa det..:D Men jag sjunker iaf inte så lågt som vissa iaf även fast man vill ibland.

Hatar när folk skriver att det e jag som e elak och taskig å känslokall när det bara e en lögn..det e fan inte jag som har personlighetsklyvningar å dåligt minne som inte vet va jag sakt eller gjort..så det e helt sjukt att änns försöka tro att jag går med på att ta all skit..haha nej nej så funkar det inte..skiter i om personen läser å kommenterar eller skriver ett surt blogg inlägg på sin blogg för hon kan säga va fan hon vill för jag bryr mig inte i ryggen om hennes ord, tankar eller va fan det e..hon e ett jävla virus hela hon som förpestar allas liv på ett eller annat sätt bara. Ångrar bittert att jag änns skrev det jävla mailet till henne från första stund..hade besparat mig både tid å pengar..haha..:P

Btw så tacka jag inte nej till toronto resan av den anledningen jag sakt..gjorde det av anledningen att jag ville planera lite mer inför resan å flytten..:D kommer att åka slutet av detta året som det vart planerat här när jens va å hälsade på..:D så det kommer snart bli av iaf..:P ville dessutom vänta med att resa ifall man skulle löst ett å annat här hemma..:D men nu vet jag iaf att jag kan åka i slutet av året..:D

Jag kan inte förstå att jag kunde lura kroppen så mycket att jag trodde att jag va kär i Nathalie..det e fan patetiskt att änns tänka på det nu..men visst lurade man sig sj rätt ordentligt iaf..:S Men visst jag trode jag va kär men jag såg aldrig en framtid med henne för man kan inte spendera ett liv med en stor idiot som bara tänker på sig sj å ingen annan i sin omgivning..aah ne ska inte skriva mer för då kommer jag bara skriva massa skit å då sjunker jag bara till deras nivå..hahaha. Men som kille bör man passa sig för henne för hon e inte normal på nått vis. Hoppas jag slipper jävlas tillbax för jag kan om så e^^ vet en hel del tyvär^^

Haha..Jag fick dessutom höra att jag va billig eller va det va för att jag blir kär i allt å alla..haha nja kär vet jag inte om jag blitt men finns en del man tyckt om extra mycket men mig vetligen kan man tycka om många på olika sätt..hehe men kul att höra att man e desperat/billig med mera..:D KANSKE JAG E^^ Men jag e mig sj till skillnad från många andra. bra folk som inte kan inse sanningen..men jag skulle inte ljuga om vem jag e. Har en vän som råka ut för en kille som utspela sig vara nån som han inte va å det va fan trisst..:( ledssamt att se henne så ledsen som hon va..*stackare* men tror det e bättre nu iaf..men som sakt varför spela nån man inte e när sanningen oftast kommer fram förr eller senare. Har sj råkat ut för sånna cp brudar ett par gånger men det har aldrig vart så allvarligt ändå så det har vart chill..men en va extrem..skulle vilja spotta på henne bara..men det skulle jag aldrig göra men jag vill!!!!

Ne va fan nog om detta för jag kommer börja jävlas tillbax om det går för långt å jag e glad att syrran min sitter inne nu å ett tag till..:P eller det e inte jag som ska vara glad för det men jag e det iaf för jag vet bara hur allt skulle sluta om inte. ska ringa syster nån dag iaf å snacka me henne för det va ett tag sen nu å jag saknar henne som fan nu.:( har massa skoj att snacka me henne om nu..:D sen får jag fan åka å hälsa på henne me:) hennes nya kille har iaf en tatto studio så man ska se om man kan få lite rabatter nu å tattuera sig lite mer..:D gött syrran skaffar fina killar.:D haha

Idag annars så har jag plockat lite här hemma och ringt en massa samtal till olika ställen men har fått fixat allt iaf å det känns fan skönt då kan jag slappna av å ta det lugnt tills måndag nästa vecka..:D då ska man på möte kanske inte det man ser fram emot men men det funkar..:P e sjukskriven i 2 veckor dessutom så man har det göttans nu..:P haha men men det va ända lösningen just nu^^

Jag lever på soc nu för jag e arbetslös och det suger verkligen men det e inte lätt att hitta några jobb i dagens läge å specielt inte utan utbildning..har bara sammlatbetygs dokument..:( men det e iaf nått..:D men jag påmindes av nått jag läste en gång att vanliga arbetslösa å utlänska personer får hjälp av soc å så men alla skiter i uteliggare men det e fan inte sant..dom får visst hjälp på samm villkor..iaf i denna stad sen vet jag inte hur det e på andra ställen men kan inte tänka mig att nån skiter i dom..det e bara så att dom vant sig me sitt liv och e så förbaskat envisa att ta emot den hjälp dom får eller så e dom så snåla att de pengar dom får sparar dom..så det e skitsnack att dom inte får hjälp. finns massa ute liggare här i trollhättan men dom har ställen att ta vägen å få mat, värme å säng att sova i så jag säger det igen *SKIT SNACK* så att det e sjukt att leva på soc e fan fel..iaf som jag har inte gjort det hela tiden..jag har sj jobbat å betalat skatt som många andra så varför ska jag inte kunna ta hjälp av statens finannser? har jag all rätt i anser jag. Sen om det e de jag vill e en annan 5a för det e inget jag strävar efter att göra i all framtid..men nått måste man leva på under tiden tills man finner ett nytt jobb. så nu fick jag sakt det me..:D känns skönt..haha Folk bara snackar skit å tycker så synd om människor som har det bra om de bara vill ta emot hjälp.

Det Jag tycker e tråkigt det e att det spenderas för lite pengar på olika medicinska forskningar å så för att rädda mer liv än va som görs..specielt barns liv..stackars alla små barn eller ungdommar som e sjuka å får diagnoser att dom har si och så länge kvar att leva för det finns inget läkarna kan göra..:( det e hemskt tycker jag så det skulle man kunna spendera mer pengar till..har 2 vänner nu som dött unga detta året..:S för mitt ex som blev 22år och dog av nått fel på hjärtat som hon hade i 6 månader å när hon kollade upp det visste läkarna först inte va det va så dom trodde det va astma så hon fick astma medicin som dock inte e bra alls för hjärtat om man inte har astma..så jag hoppas innerligt att det inte va medicinen som orsakade att hjärtat gav upp natten mellan 9:e januari till 10:e januari..gaaah.:( Sen dog en annan vän till mig i en ålder av 34år i canser i hela kroppen..:S han hade canser sen försvann den sen kom den tillbax å inget gick att göra för den spred sig så snabbt i hela kroppen på honom..:/ så han dog för ett par dagar sen nu..:/ jobbigt men va lika bra för han måde inge bra alls..:( men sånna saker skulle man kuna lägga ner pengar och tid på istället för att klaga på massa annan skit..thats it!

Nu känner jag att jag skrivit massa olika saker men va fan det bara pluppar upp nu när man väl sitter och skriver så det går bara av farten..haha.. Nu ska jag iaf kila vidare och skriver nog mer senare idag..:D

Hoppas ni haft en trevlig läs stund^^

//pok tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0