Dagar med fart^^



Usch va kl går snabbt vissa dagar..:S vaknade kl 10 imorrses å kl e redan 05:08 nu..hehe känns som dan bara rusat iväg trotts att jag inte gjort så mycket..ringde ett samtal när jag vaknade sen satte jag mig och spela å kl 16 nån gång gick jag en snabbis till affären å sen hem igen å satte på mer kaffe å spelade ännu mera..:D sen har dagen bara rullat på..har sms:at me min sötnos hela dagen men tills jag ringde henne runt 22 tiden innan hon skulle sussa..:D Jag e så stolt över henne kan jag lugnt medela..hon verkar klara sig fint..:D *Tack vare mig va hon sa^^ sött* det jag gör e är mig sj å stöttar henne å försöker hjälpa henne dit hon vill..Ska iaf se till att hon har det bra när hon kommer hit å när jag e hos henne^^

Jag vet precis va hon går igenom eftersom jag sj vart i samma skit men jag tog mig ur det på egen vilja å ensam men det har jag redan skrivit tidigare^^ men jag ska hjälpa henne eftersom jag sj inte fick nån hjälp. å jag har det bra nu med den biten iaf å det ska hon me få^^ Jag e iaf glad att hon tog steget sj å bad om hjälp innan det va för sent^^ så just därför e jag stolt över henne..önska bara att hon kunde ge f*n i en annan sak me men känns inte som jag e rätt person att begära det men önska hon kunde iaf för då skulle jag bli överlycklig. Men jag förstår att det inte e lätt. Men det e iaf ett stort steg att inse att man behöver hjälp och att man tar den när man väl får den^^ Sen e jag glad att vi fann varandra för hon stöttar mig lika mycket som jag stöttar henne..för vi båda har problem på olika nivåer å inget e sig likt men tillsammans kan vi ta oss igenom allt så länge vi hjälps åt å försöker så gott vi kan..alla gör man fel nån gång på vägen men alla e vi männskliga så det fel får man göra men felen e till för att ställas till rätta oxå beroende på va det e för fel man gjort.

You and me will make all right^^


Just nu bultar mitt hjärta i 390km/h och jag vet inte varför..men det e en skön kännsla så det e varken ångest eller panik eller stress..det e nog för när jag tänker på jessica å hennes underbara röst så får mitt hjärta en kick för hon e verkligen underbar *damn girl you make me happy^^* hihi..:D Jag kan känna en slags kärlek iaf trotts va man gått igenom nyligen. trodde jag skulle vara livrädd för att öppna mig för nån ny men det va inte så jobbigt..iaf inte när en person e så otroligt snäll å go rakt igenom som jessica e mot mig. Hon ger mig iaf respekt och visar va hon tycker å tänker å känner å det uppskattar jag till 1000 pluss att hon uppskattar mig för den jag e. Med henne kan jag vara mig sj å säga precis va jag tycker å tänker utan att få skit tillbaks, hon tar emot det å svarar tillbaks me samma mynt eller va man säger^^ hehe. så henne kommer jag få det bra me känner jag. Jag ska iaf bara vara mig sj å låta tåget gå sin bana så får man se..men jag e lycklig nu å hoppas på att förbli det tillsammans med Jessica:) Har känt jessi ett tag nu och det har vart underbara ord från henne från första stund..pratade mycket med henne när det va skit mellan mig å en viss person förra året och jessi va den som fick mig glad då..*Tack honey* we gonna help eachother from this day untill we breaks apart^^ hehe

Har suttit nu inatt inne på chatten och lekt kärleks doktor..haha ne men ärligt snacka me en om tjejer i dagens sammhälle det e fan sjukt men sant..eller nu ska vi inte dra tjejer över en kant det e samma me killar..man letar bara efter den snyggaste å skiter i hur personen är på insidan e han/hon bara snygg så går det skit bra att sätta på personen å sen gå vidare..för lite folk som kollar en persons innre bara dom får den snyggaste så dom har nått att skryta om sen eller va fan dom nu gör..dessutom e det få som har förhållande oxå..det e bara knulla runt å sen vidare..verkar inte som dagens ungdommar är rädda för sjukdommar..det e ju tack vare det runt hoppandet som e att dessa sjukdommar sprids..sisst jag va på ungdomsmotagningen va det 1tjej och 1kille på 16-17års ålder som va där för att få sitt svar för dom hade testat sig..:S roliga va att jag hörde när dom snackade å sen när den ena kom ut å hade fått sitt svar så satt hon å snacka me sina vänner å hon hade diagnosen att hon hade HIV..:S asså vilken ålder att få hiv på..16-17..:S när man hörde det vart man ju livrädd har inte haft sex sen dess haha..:D  Men så som samhället e uppbyggt nu så kommer det bara fortsätta spridas all skit å det e fan sant..hoppas nån vacker dag att det tar stopp någonstanns..det e fan televisionen å all skit som skrivs över allt som gör folk så utseende fixerade..sjukt men sant..en skit snygg kille/tjej kan va kul att ha men det kan vara idioter *ask me* sen så finns det lite mindre snygga som verkligen e underbara varför stöta bort han/hon för en idiot som e snygg..:S baah aja alla får leva sitt liv men jag väljer iaf med omdömme nu..har sj gjort mina tabbar men haft turen på min sida om man säger så^^ det e jag glad för..:D

Nu har jag min ängel iaf som e finast å henne ska jag hålla hårt i..hon e bara min^^ so dont tuch..haha..iofs den som pillar på henne får nog en smäll av henne om jag känner henne rätt..haha det e inte mig man ska akta sig för då..haha..*thats my girl xD* Ska ge henne det hon förtjänar iaf..kärlek, vänskap, stöd och mycket mer där till..:D *like you baby*<3

Ne nu ska jag kila vidare..ska snart sussa me tänkte jag..skriver mer senare..bye bye

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0