Helloween 2009

I går va det ju helloween party som jag inte trodde jag skulle gå på för jag hade ju glömt köpa alkohol och kläder att spöka ut mig med. så min plan va ju att stanna hemma och kolla på film. Men så blev det ju inte eftersom Emma fick bestämma:P så jag åkte med emma och hennes syster hem till Emma och där fanns det lite smått och gott att köpa så alkoholen fixade sig iaf:P sen hade jag ju inget att spöka ut mig med så vi fick improvisera lite så börja med lite kläder som ni kan se på bilden:D


Linne, Bh, kort kjol och leggins:P

Sen vart det mer drickande och många roliga skratt, emmas mamma tyckte jag va sååå söt:P iaf efter sminket;)



Sen när alla va klara så bar det av hem till Nathalie Wiik och vi stannade där en stund och festa sen skulle vi ut på krogen men hanmade på en fest nere i stan hemma hos Mikael Wikman en trevlig prick. va en del kända ansikten å en del okända men alla va riktigt trevliga och jag hade en toppen kväll som Flicka:D Matilda va mitt namn igår:P haha Kvällen sluta med att jag blev redigt full och hungrig så jag drog mig till ammis å köpte mat sen tog jag taxi hem men jaa undra va jag gjorde inatt när jag kom hem för maten va ju inte änns halv uppäten när jag vaknade:S Men jag vet iaf att det va en toppen rolig kväll igår. hade som sakt inget igår så jag fick imrpovisera lite å det slutade bra iaf:D

Lite fler bilder från igår kväll:D







Ja det va lite trevliga bilder som togs iaf:D

Imorrse när jag vaknade kan man ju lätt påstå att jag va bakis å satan viken ångest jag fick:S 600kr hade jag slösat utan att vart på krogen och kameran va borta så ja panik fick jag så jag gick å la mig igen haha å vakna la runt 14 tiden idag, drack mitt kaffe å duscha sen åkte jag ner till stan för att kolla kameran om den va där å det va den:D så jaa nu va det bara pengarna man har lite smått ångest över men what a fuck jag hade åtmistonde en super trevlig kväll så jag kan nog leva med det:D sen efter jag hämta kameran i stan åkte jag hem till cecilia och kollade på 2 filmer sen kilade jag hemmåt igen, så nu sitter man här å muppar:D ska la kolla på film snart igen tror jag sen blir det sängen:)

Natti natti.

//tiias


Kommentarer
Postat av: Spencer

Fyfan vad fin ja blev i allt blod:) Riktigt snyggt.

Nästan så man får se ut så lite mer oftare framöver. Trivsam utklädselXD

2009-11-02 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0