Torsdag 19nov 2009

Dagens bild.


Har världens jävla huvudverk idag och verk i nacken:S är skit jobbigt, brukar få så nån dag i månaden. Igår låg jag och kolla på lite olika filmer som vanligt:P "The Ugly Truth" "The fast and furious tokyo drift" och "The Girl Next Door" får kolla på gammalt som nytt för jag har sett allt nytt som finns ute redan. Men jag har typ blitt besatt av att kolla på film känns det som:P Sen prata jag med N i telefon igår med:) Blir UL nästa vecka, tråkiga är att jag inte kan vara med:( hade verkligen vela va med å se va som händer där inne i magen å få se det lilla livet:) men men ska iaf inte missa när skrutten kommer ut:)

Idag ska jag till affären en sväng senare sen blir det hem igen och plocka iordning här hemma, iaf det lilla som ligger framme innan det blir kaos:P sen ska jag äta å kolla på mera film:) blir 2 gammla filmer va jag vet iaf "Eragon" och "Resident evil 2" sett dom förr men det va ett tag sen nu. Annars sker la inte så mycket mer.

Hoppas verkligen allt kommer bli som jag vill att det ska bli i framtiden, vissa saker ser jag fram emot att se om det blir som man tänkt sig, hoppas verkligen det iaf.

Längtar efter dig:)

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0