Fredag 20/11-09

Me 2009

Fredag kväll och har precis ätit stroganoff med pasta å sen ätit skruvar å cola till "American history X" är nog den bästa film som gjorts, väldigt starkt budskap i den filmen. Jag är neutral hatar ingen men älskar ändå den filmen. Edward Northon är sjukt bra skådis tycker jag och han gör verkligen rollen bra som Derek i filmen:) Annars idag har jag träffat mor en sväng och sen har jag bara tatt det lugnt som vanligt.

Har haft kluvna tankar idag men har väl fått de svar jag ville ha kring tankarna och det känns skönt, vill se frammåt och inte bakåt mer så får börja försöka lita på allt. Visst är det lättare sakt än gjort men jag ska verkligen försöka, Men kluven har man vart många gånger men allt går att lösa på ett eller annat sätt om man bara vill och ger allt man kan för att få allt att gå som man vill. Jag är iaf beredd att ge allt bara för att få chansen att lösa allt för det e inte så här som allt vart som jag vill ha det det vill jag absolut inte. Hur som helst blir nog allt bra förr eller senare.

Hoppas allt blir bra iaf.

Idag var det exakt 1 år sen jag å N träffades första gången:) har gått snabbt å mycket har skett under färdens gång:P:S Man måste ha motgångar för att kunna ta emot alla framgångar eller va e det man brukar säga;) så 1år med underbara stunder, och tråkiga lessamma stunder och en liten T på allt:) ja kan man begära nått mer;) hehe ne nu ska jag inte vara sån. Nathalie är en underbara person va som än hänt, oftast har allt en förklaring till att det blir som det blir. Men vi är vänner och det känns faktist skönt för att vara helt ärlig. Kan medge att jag saknar dagarna jag fick spendera tillsammans med henne för det va verkligen underbara dagar. en del skulle aldrig acceptera allt som skett men jag kan verkligen inte hata en person som jag älskar innerst inne, kanske för stunden men inte i all evighet, Jag och N har verkligen en bra vänskaps rellation och det vill man inte bara kasta bort. vem vet vi kanske inte är ämnade för varandra som par utan som vänner eller så har allt gått åt helvete av nån anledning, visst är distansen påfrestande som fan när man inte kan ses när man vill å det förstör en hel del med men jaa allt har en orsak till att det händer oftast iaf. Men nu är vi iaf vänner och det e jag glad för:)

Bild från första gången vi sågs eller dagen efter för första kvällen togs det inte så många bilde:P


Gud va jag längtar tills på fredag. kan knappt bärga mig vill see bilder nuuu och verkligen få reda på att allt står rätt till. jag känner på mig att allt är som det ska men ändå men vill ändå veta. snälla bli fredag nu.

Black eyed peas - I Gotta Feeling


Trevlig helg allesammans.

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0