Fredag 27/11-09

Dagens bild


Senaste dagarna har jag haft fullt upp med lägenheten för jag håller ju på å renoverar den så jag har inte hunnit skriva:) Men jag skrev sisst att jag skulle lägga upp bilder på lägenheten men jag gör det sen när allt e klart så får ni se hur det gått för mig. kommer lägga upp bilder innan, under tiden och när allt e klart. Igår va jag oxå å tog svin vaccinet:S har sjukt ont i kroppen idag men har inte tid att ligga och slappa för då händer inget här hemma. sla strax ställa mig å slipa väggarna i köket sen e allt färdi slipat då e det målning av tak, skåp och annat:) sen när det e klart e det bara tapetsering kvar så jag e nog klar till veckan som kommer.

Så fort jag e klar kommer dom å byter golv i rummena med:) ska bli kul me nytt;) fick ny toa dörr igår med så nu kan man stänga den utan att vara rädd att skiten ska falla sönder:P haha ska även åka å hämta tapeterna till sovrummet sen senare med för jag fick ju beställa dom för dom fanns inte inne. men men det blir nog fint när allt e klart:)

Idag e det även RUL, en dag jag verkligen väntat på så nu hoppas jag verkligen allt är som det ska. är orolig att det inte ska vara det men jag hoppas iaf det är bra. så nu e det bara vänta å se tills i eftermiddag.

ne nu ska jag fortsätta grejja här hemma:)

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0