fyfyfy

Dagens bild ;) haha


Fy fan vilken natt:S vaknade tusen gånger av att höger öga sved som fan och varade:S så jag tror jag börjar få ögon inflammation men hoppas det inte spricker ut mer nu för det e fan jobbigt:( hade det som liten men minns det som det vore igår:( så hoppas hoppas inte det blir värre:( Gick precis upp och nu sitter jag här med mitt kaffe och väntar på bobbin för han skulle komma hit å fixa lite spel och umgås lite:) så han kommer snart, sen senare får jag ta tag i kläderna som ligger utspridda i lägenheten så det blir fint här igen. annars vet jag inte va som sker för skoj idag.

Ändrade planer verkar det som igen men jaa jag går inte in på det just nu:P Men kommer säkert bli toppen i slutändan iaf:P men ska la berätta mer vid ett senare tillfälle. känns iaf bra än så länge:)

Va allt för denna gången^^

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0