Helgens bravader

Idag har jag bara legat å mått skit å bara tatt det lugnt till ett par filmer. Så finns inte så mycket mer att skriva om dagens händelser. Fredags va det spel och fest kväll hos Martin och Jenny, igår va jag på fest hos Mikael Wikman och jag skulle vara nykter;) Yeah right hann inte va där mer än 10min föränns jag hade en grogg stående mitt framför mig:P så det sluta inte med att man va nykter iaf haha. Hade faktist riktigt trevligt, sociala och trevliga personer allihopa, känner ju inte allihopa ännu men det kommer la mer tillfällen vi kommer ses å festa ihop:)

Här e lite bilder från gårdagen:) Börjar me bilden på Alexandra som bakade en kaka;) "säger vi;)"








Glatt gäng detta:D

Hade iaf en toppen helg me mycket alkohol, skratt och illamående;)

skriver mer imorrn eller senare för kl e massor nu. Natti natti

//Tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0