kass start på dagen

Dagens bild;) haha


Idag valde jag en bild från 2000;) haha så här såg jag ut då;) Nee kanske inte riktigt men ändå:)

Vaknade nyss å jag har sån friktansvärd huvudverk och är sjukt sugen på kaffe:( Men kaffet e ju slut så jag måste fixa det under dagen, allt e ju fan förstört om jag inte får i mig mina koppar på morgonen eller när jag vaknat:S så jag ska vara kortfattad just nu, Igår hände inget specielt å idag blir det la samma, har sån verk i nacken så jag ska bara ta det lugnt. Men nu e det kaffe jakt som gäller sen får vi se va som sker.

Joo en sak:P Jag ska ju bli pappa som alla vet:) men fick reda på igår att min syster väntar barn med å hon e beräknad till den 20maj 2010:D så jag ska bli morbror oxå:) pappa och morbror på samma gång typ:P skiljer sig 1 månad typ på beräkningen;) ska blii såå skoj:D

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0