kort update

Nu va tvätten igång:)



Men men idag så va min älsta syster hemma hos mamma å hälsade på men jag kände ingen lust alls att gå hem till mamma trotts jag inte träffat henne på flera år, senast var jag nog 20år så det e snart 6år sen, Men jag har försökt få kontakt med henne flera gånger, senast var förra sommaren när jag ändå va i GBG 1 hel vecka å inte långt från där syster bodde men det passa ju inte att träffas då för hon hade viktigare saker å göra tydligen men sa det inte rakt ut. sen dess har jag skitit i att kontakta henne å ser ingen anledning att göra det heller, varför ska det passa nu för å på hennes villkor? Ne jag klarar mig bra utan henne. Tråkigt men sant.

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0