Lugn helg:P

Dagens bild..Hahahahaha


Helgen har vart lugn, har bara vart hemma å kollat på film å suttit på msn å igår åt jag en underbar kebab pizza med fetaost på "mumms" annars har det inte skett mycket.

Inatt innan jag la mig låg jag å prata me lilla T;) hoppas h*n hörde allt jag sa för jag babbla på en massa haha men jag ska göra allt jag lova;) Längtar efter vår lilla T, ska bli underbart att få ha h*n i famnen å bara kolla på den lilla skrutten:) KOM NUUUU!!!

Idag ska jag plocka upp alla kläder som ligger här å där sen ska jag diska, efter det får jag se va som sker. Blir la som alltid att man e hemma å tar det lugnt:) nu ska jag fortsätta vara social mot min kaffe kopp och N:P

Ha en underbar söndag:)

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0