Snart jul igen

Dagens bild:)


Nyvaken å har huvudverk som fan:S Vaknade av ett sms haha det e inte vanligt jag brukar vakna av det men jag har sovit skit konstigt inatt, vaknat hur många gånger som helst å drömt massa konstiga saker. Idag så ska jag på möte nere i stan kl 14:00 å det e la det som e planerat just nu. sen måste jag skicka in papprena så jag får mina pengar i slutet av månaden. så idag blir det lång promenad för min del:) men kan vara skönt om det inte e svin kallt ute vill säga.

Snart e det Jul igen då, för mig känns det som en helt vanlig dag förutom att man får all go mat:) presenterna skiter jag i bara jag får julmat:P ända som e viktigt på jul. i år ska jag inte änns jul pynta nått hemma har jag bestämt mig för, jag ska ju ändå inte fira julen hemma, går ju alltid hem till mamma:) Men från och med nästa år så kommer julen betyda mer för mig för då har vi lilla T å då får allt en helt annan mening:) Julen va skoj när man sj var barn när tomten kom och man fick klappar:) så nu får man föra det vidare till nästa barn:) så det kommer bli skoj:) Men i år kommer det vara som det brukar.

Nu ska jag försöka vakna till li och sen får vi se va som sker innan jag ska dra:) Men alla får ha en toppen måndag:)

Novaspace - One more try


//tiias 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0