Snart slut på året

Dagens bild:)


Snart gått hela året och jag kan säga att det att 2009 har nog vart det jobbigaste året ever:S allt har verkligen bara blitt så fel som det kunde:( samt slutet av 2008 då pappa åkte in:( och det tog slut mellan mig å N första gången. Sen början av januari då gick jonna bort och det va begravning sen kort efter det gick Jesper bort som va en nära vän till mig. sen efter det har man mått dåligt men har ändå kämpat på. sen i juni träffade jag N igen och allt va toppen hela sommarn å lite till men det sket sig igen efter 5månader:(

Ända posetiva var la tiden vi spenderade tillsammans och sen att lilla T blev till;) så detta året har vart si sådär om man säger så. Jag hoppas iaf på att 2010 blir ett bättre år med lite mer glädje:) iofs så kommer 2010 vara bästa året ever för det e ju då Våran lilla T kommer till världen och jag längtar såå otroligt mycket efter det:).

Hur som helst känns allt bra för tillfället och jag känner mig glad av vissa anledningar, det som gör mig mest glad är väl att jag å Nathalie kommer så bra överens just nu och att vi kan diskutera saker och ting som vuxna människor:) dels för barnet skull sen för våran egna skull. Men jag känner mig riktigt glad nu för tiden iaf;)

Vaknade nyss å satte på mitt berömda kaffe sen gick jag på toa å sen kollade jag posten, visst hade jag fått ett vykort från min pappas förra fru:S skicka å sa grattis till att jag skulle bli pappa, hur hon nu fått reda på det:S sen att mina syskon saknar sin storebror. men jaa dom e så stora så dom kan kontakta mig sj om dom saknar mig för jag vill inte ha nått me deras mamma å göra me tanke på allt hon ställt till med. fattar inte änns hur hon kan med å skriva te mig efter allt. Är trotts allt hennes jävla fel att pappa sitter där han sitter å jag vet att allt bara är en lögn:S så vill mina småsyskon ha kontakt med mig kan dom höra av sig själva till mig å inte via sin mamma, för dom e som sakt tillräckligt stora nu så dom kan både skriva, ringa eller ta sig hit.

Mitt barn kommer aldrig få träffa den människan iaf för jag lovar att hon kommer förpesta dess liv med å det kommer jag aldrig gå med på, för jag kan inte tänka mig att någon av barnen mår bra just nu med en pappa som sitter i fängelse, å hon e sjukt benägen att hitta på saker å ting för att göra livet surt för alla andra. men mig har hon inget mer att komma med eller säga. Thats it!

Idag är inget direkt planerat ännu mer än att jag ska försöka vakna till liv sen får jag se va som sker:)

Saknar saknar saknar dig:(

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0