Baksmälla

Uscha för baksmälla:S Vaknade kl 7 imorrses när therese gick upp för hon skulle till jobbet å jaa fy fan va dåligt jag mådde:S så jag fick låna en nyckel så la jag mig en stund till innan jag drog mig hemmåt. Va la hemma runt 11tiden å då va mamma här å grejja för vi skulle slänga massa skit idag, men det hade mamma redan fixat när jag kom hem. så det vart en dusch å lite mat sen har jag bara legat framför tv:n hela dagen och kollat på MTV:)

Men men igår hade jag super trevligt, va en del roligt folk på festen men när det flesta folk kom så va jag redan bra full å kände la att det fick räcka för min del så jag åkte med therese istället. Kan säga att jag mådde inge vidare när vi kom hem heller kramade toa stolen om man säger så;) haha men men så länge man hade kul kan man stå ut med lite skit med:D

Nu ska jag lägga mig och fortsätta kolla på MTV "Brooke know's best" har kollat på det hela dagen;) Sen kommer T hit så det blir la å kolla film eller nått sen:)

Alla får ha en toppen kväll..hajpa

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0