dagen rulla på....

Dagen har rullat på som den skulle:) åkte ner till stan i förmiddags och skrev på kontraktet för lägenheten igen så nu e allt som förr:D sen träffade jag mammsen på stan med så hon bjöd på mat och så satt vi och prata om allt som skett det senaste. vi e som en öppen bok för varandra för jag vet att mamma alltid ställer upp va som än händer å då vill jag inte undan hålla nått för henne. sen åkte jag hem iaf å la mig en stund för jag va helt slut å nu tvättar jag:D Robin va här en sväng nyss me å tjöta lite skit:) va ett tag sen man såg honom nu. men det e iaf va som skett idag:)

Imorrn ska jag försöka ta tag i städningen och packa upp lite småsaker som man hade hunnit packa ner. sen blir det nog film hemma hos Therese på kvällen om hon nu inte e trött efter jobbet för stackarn fick åka in å dra ut visdomstanden idag:( så hon e la helt slut stackarn. så aa får se om hon orkar se film imorrn eller inte.

Nu ska jag kila ner till stugen igen och hämta tvätten sen ska jag försöka sova igen så man kommer upp något sådär i tid:D vill inte sova bort hela dagen som jag brukar:D så natti natti.

//tiias


Kommentarer
Postat av: Emma

hej! det va jag som berättade för dig att din tjej träffade nicklas. Det va absolut inte nicklas som berättade som hon trodde. utan jag. hon är inte omtyckt här i gävle, enligt mig är hon gävles största fjortis!

2009-10-20 @ 21:42:56
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/
Postat av: ;)

kan inte annat än hålla med föregående talare ;)

2009-10-20 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0