död än levande

Vaknade för en stund sen å känner mer död än levande och mina ögon e helt blodsprängda:S Har aldrig sett mina ögon så..ser redigt äcklig ut:S men det kanske går över sen, måste vara för jag e trött och sovit så konstig nu det senaste tiden. Ska nog vila en eller 2 timmar senare. beror dock på va kl blir när jag e klar me allt jag ska göra idag om jag nu orkar:D Städa är ett måste men det e inte direkt lockande just för stunden:) men men får se hur dagen slutar.

Pratade nyss med älsko som e i skolan nu..duktig flicka:D haha Älskar att höra hennes ljuva stämma på morgonen:) Hoppas iaf min ängel får en bra dag trotts illamåendet å tröttheten:S

Nu ska jag kika lite om det finns några nya filmer eller nått..kollade på Blood and bone inatt å den va riktigt bra. fight film:) men gillar man slagsmål å action så rekomenderar jag att se den. Har även fått ner den nya animerade filmen "9" sägs att den ska vara bra, men jag har inte sett den ännu så vi får la se. ska nog kika på den ikväll:D men skriver nog mer om det sen.

Nu ska jag ha mer kaffe iaf sen får dagen bli som den blir:)

Ha en toppen dag allesammans:D

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0