bittra sanningen!!!!

Bittra sanningen!

Började med att jag skerv till Nathalie den 30okt 2008 på lunarstorm och vi snacka mer å mer sen bestämde vi träff den 20:e nov 2008 då vi träffades första gången. för att vara ärlig så föll jag direkt för henne. hon va här ett par dagar och vi blev ett så kallat par men kanske lite för snabbt. men jag kände att allt va rätt. hon åkte hem å blev sjuk å känslokall och elak. under tiden innan hon gjorde slut iaf så hade hon cam sex med killar och skickade nakenbilder på sig sj å jag vart ju rasande självklart. Men dum som jag va då förlät jag henne för hon bad om ursäkt och verkade ångerfull men det tror jag inte ett skit på nu för samma sak hände gång på gång. hennes lögner om att killar tvingade henne att skicka bilder eller visa upp sig har jag fått svart på vitt att det va bara skitsnack. Jag har sett alla hennes mail om hennes rollspel med andra killar hur hon utspelar sig att vara en slampa och slyna. hur som helst tog det iaf slut i december 2008.

Nathalie börja skicka anonyma inlägg här på bloggen om hur jag fått henne att förändras som person och hur mycket hon saknade mig. jag va dum nog att ta tillbax henne men jag kunde inte styra över mina känslor tyvär. vi blev tillsammans igen i juni och hon kom hit. sen i juli åkte vi hem till henne i sandviken. jag åkte hem igen en torsdag och på fredagen va hon ute sina så kallade tjej kompisar även på lördagen kolla hon på film me sin tjej kompis. fick ett anonymt inlägg nästan en vecka senare om att hon va me sitt ex. Nathalie ljög mig rakt upp i ansiktet och va me sitt ex å inte me sina tjej kompisar. Jag förlät henne ännu en gång för detta. Allt blev bra och hon kom hit igen i augusti vi hade det jätte bra. sen åkte hon hem och tiden visade sig att hon hade blitt gravid. jag blev skit glad och kände hur allt va toppen mellan oss.

Under tiden nu som hon vart gravid har hon inte tatt ett jävla ansvar för barnet. Hon har ringt eller skickat sms till mig om att ringa sjukvårdsupplysningen när hon haft ont eller nått vart fel. Jag fick beställa tid till en barnmorska som JAG sen fick avboka för nathalie skulle till Ullared, fin förebild att ta nöjje framför sin graviditet. fick iaf avboka tiden å fick en ny. Nathalie gick på den nya tiden sen fick hon en ny för blodprov å tester som hon bad mig avboka för det passade inte me tiden för hon va tvungen att vara i skolan. så fort  det e nått hon inte vet hon får äta när hon e gravid ringer hon eller sms:ar mig att jag ska kolla upp det istället för att göra det sj. hon har mått dåligt men hon har inte tatt ett jävla ansvar för nått. Jag har fått göra allt. men men det e slut med det nu.

Tiden har gått och allt har vart skit mellan oss men jag vet varför nu för hon klarar inte av att hålla sig till en person eller aa hon måste visa upp sig för nu denna gången vi var tillsammans så har hon blitt medlem på olika sex sidor som knullkontakt, darkside med mera hon har skickat rollspels mail till killar om vilken slampa hon är och igår skrev hon till mig att hon skulle börja umgås med sitt ex igen för han va en sån bra vän. men det jag fick reda på va att hon skickat nakenbilder senast i torsdags till honom på sig själv å dom e bara vänner. yeah right. Hon är gravid och bär mitt barn och beter sig som en slampa:S äcklar mig rent ut sakt. Jag har gjort slut med henne för jag vill inte ha nått med nathalie och göra nått mer. hon får vika ut sig bäst fan hon vill nu men får jag reda på att hon viker ut sin gravida kropp så kommer jag att ställa till ett helvete. Jag hoppas hon gör det hon skrev att hon skulle göra en abort för det skulle vara bästa för barnet.

För Nathalie vet inte va ansvarstagande är för hon låter alla andra ringa alla hennes samtal som hon ska göra och fixa allt. Jag har fan gett henne all min kärlek och all min stöd, jag har gjort allt för henne men va får jag tillbaks? en känslokall flickvän som gör allt för att trycka ner mig. hon påpekar gång på gång vilket dåligt liv jag har och hur mycket bättre hon är på allt. hon kan å vet allt bättre än alla andra å det behöver inte jag ta för jag vet att jag e iaf en mer självständig person än va hon någonsin kommer bli.

Men det va droppen nu att hon messade mig å sa att hon skulle börja umgås me sitt ex som är en bra vän som hon kan prata med om allt å så får jag se att hon skickat nakenbilder på sig själv till honom. hon säger att hon aldrig vart otrogen och inte gjort nått fel men jag anser att detta är ett stort fel iaf när man har pojkvän och är gravid. så jag vill inte ha nått med henne och göra med så jag hoppas på en abort men om hon behåller barnet så kommer jag ta mitt ansvar och nekar hon mig delad vårdnad kommer jag att ställa till ett helvete för det e min rätt att få träffa mitt barn. Jag har aldrig gjort ett ändaste sne steg eller fel under vårat förhållande iaf mer än man kanske sakt nått dumt nån gång som sårar men det gör väl de flesta i ett förhållande. inget förhållande e felfritt. men jag har aldrig tänkt tanken att vara otrogen eller vikt ut mig till mina ex eller nån annan på nätet. jag har öppet visat att jag har sällskap. Men det e nått hon inte kunnat. skickar massa nakenbilder och blir medlem på olika sex communitys bara för att hon sååå jävla gärna älskar att visa sin fitta för andra. hon kan inte änns visa sin egna pojkvän då e det nått som inte står rätt till. men men hon får leva sitt liv och jag lever mitt.

På måndag ska jag iaf dra tillbaks uppsägningen på lägenheten för jag tänker inte flytta en meter för hennes skull iaf. jag va nära på att lämna allt och alla här bara för nathalies skull och nu som tur va fick jag se va fan hon är för person och det e jag glad för att jag såg det innan jag flyttade iaf. Men 1sak e säker att behåller hon barnet så ska jag ha min rätt. hon skerv förut om ensam vårdnad om barnet för att vi bor långt ifrån men det kan hon glömma för det e mitt barn lika väl som hennes å jag ska fan inte ge upp mitt barn bara för att hon inte kan hålla sig till en kille. Jag kommer dock kräva faderskaps test. Btw lika väl skulle jag kunna ha ensam vårdnad om hon drar upp det. men men delad vårdnad eller så får det gå via rätten. så e det bara men men det e ett tag kvar tills barnet födds om inte en abort sker. får se hur allt blir.

Jag klarar mig iaf utan Nathalie i mitt liv för hon e inte värd min kärlek för hon lever bara för en sak har jag fått svart på vitt på. Att hon skulle ha förändras som person är skitsnack bara en lögn för att kunna få tillbaks mig och krossa mitt hjärta, men hon har inte lyckats iaf för jag e glad att jag såg detta och jag e inte minsta ledsen för mitt val att göra slut heller för man beter sig inte hur som helt i ett förhållande. Men hon förlorade en person som verkligen brydde sig om henne och såg henne mer än som en slampa, å som gjorde allt för henne. men men hon påstod att det va värt att förlora mig så då får hon tycka det. men jag ställer aldrig mer upp på henne eller bryr mig. nu kan hon träffa sina ex eller så kallade vänner och leka sina lekar. Hoppas hon lärt sig nått från alla test hon tatt som visar ett och annat. jag har iaf haft turen att slippa undan dessa saker.

Hon skriver i sin blogg hur synd det är om henne, Ensam och gravid:( jaaa det kunde hon tänkt på innan för jag fanns alltid för henne när det gälde allt men nu skiter jag i vilket. ända jag bryr mig om när det gäller henne det e om hon behåller barnet, barnet ska inte behöva lida för hennes jävla luster och fantasier. Mitt barn är mitt barn och det sviker jag aldrig. men som sakt får se hur allt går.

Nu vet alla som läser min blogg hur allt ligger till och jaa jag förväntar mig att få ett å annat surt anonym kommentar men skiter i vilket för det Nathalie gjort är FEL FEL FEL!!!! 

Ha en trevlig lördag kväll för det ska jag ha:D

//tiias 

Kommentarer
Postat av: pluttan

mm man blir bara arg när man läser det bah

2009-10-17 @ 21:16:11
Postat av: Tina

Krama om

2009-10-18 @ 04:47:05
Postat av: Anonym

Hejsan Tiias !



Hoppas hon gör abort för barnets skull. Jag skulle inte vilja henne som morsa senare när jag blev äldre iaf.



Tur att hon visade sitt sanna jag innan du hann flytta iaf.



Men tur att Du mår BRA iaf =D De är jag glad för, för din skull =)



Hoppas du hittar någon annan som är värd din kärlek =)



Kramar Jeeliika

2009-10-18 @ 16:18:17
Postat av: Sara

Hejsan, tänkte höra lite, det är ang barnet, vilken vecka är hon i?

Det är skönt att läsa om att du tänker ta ansvar och sådant, allt för många sviker sina barn.

Tråkigt att allting skulle bli på det här sättet och jag kan säga att jag inte hade en aning om att det var på det sättet.

Hoppas att allt kommer lösa sig på bästa sätt iaf.



/Sara

2009-10-18 @ 21:14:13
URL: http://www.metrobloggen.se/ungmamma1989
Postat av: Anonym

Inte för att ja känner dig eller ditt ex men hon verkar ju inte ha alla hästar i stallet om man säger så...

2009-10-19 @ 01:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0