G.I.Joe och pizza :)



Wiie en bild på mig:D det kom lite oväntat kanske;) haha
Ne men sitter här vid datorn och väntar på att bror ska komma hem med pizza:P då blir det film å pizza, jammy!
Har beställt en kebab pizza utan lök med fetaost och extra sås:) smaskens till sista slicken eller va säger man:D Sen har jag fått hem G.I.Joe the rise of cobra:D har länge varit väntad så nu hoppas jag den e bra. kollade på tecknade G.I.Joe när jag va liten å jag bara älskade det så nu får vi se hur den otäcknade är;) pizza och film alltså:D så jag passade på att knäppa en ego bild medans jag väntade:P

Helgen är fullbokad nu med antar jag om det inte blir ändrade plander:P Naxx10 på fredag kväll och Ulduar10 på lördag:) ska bli skojsigt..hehe..Jag å mitt spel:P blir till å levla på druden sen me en sväng e ju snart 20 å det innebär Cat form;) me like:D haha

jaja det va la allt intressant för denna gången:)

M <3 N

//tiias


Kommentarer
Postat av: MichelleS

Haha! Jaså?

Äh, men vänjer sig vid det :)

2009-10-06 @ 20:50:39
URL: http://michellespiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0